Το προβλημα μου ειναι οτι με εχουν κοροιδεψει στην Service one οπου ειναι το επισιμο service samsung για την Ελλαδα οσον αφορα τα monitor.
Να ξεκαθαρισω καταρχην οτι ειμαι τεχνικος υπολογιστων σε γνωστη αλυσιδα καταστηματων αρκετα χρονια και εχω εμπειρια με τα service. Το monitor μου Samsung BW2232 παρουσιασε τον Δεκεμβριο του 2010 βλαβη στην εισοδο εικονας DVI. Μεσα Δεκεμβριου εστειλαν η εξυπηρετηση καταναλωτων της Samsung την Speedex για να παραλαβουν την οθονη μου. Απο τοτε εχω παρει αμετρητα τηλεφωνα στην Service one και περιμεναν παντα ανταλακτικο ( συγκεκριμενα πλακετα monitor) που ποτε δεν ερχοταν. Η εξυπηρετηση καταναλωτων της Samsung που ειχα αφησει καμποσα μυνηματα ποτε δεν με πηρε πισω. Ειπα να επικοινωνησω Φεβρουαριο να δω τι εχει γινει μετα απο καμποσο καιρο. Η Service one μου ειπε οτι δεν υπαρχει ανταλακτικο και οτι οι τεχνικοι στειλανε αιτηση στα κεντρικα της Samsung για αντικατασταση οθονης. Τριτη 8 Μαρτιου 2011 πλεον ειπα να ξανατηλεφωνησω στη service one. Η κοπελα που παντα απανταει στο τηλεφωνο 210-6293120 , οπου ειναι για τα monitor samsung, μου απαντησε πως πρεπει να μιλησω με την εξυπηρετηση πελατων γιατι αυτοι ειναι υπευθυνοι. Τηλεφωνησα και ειπαν οτι θα με παρουν τηλεφωνο. Σημερα ειναι Τεταρτη 9 Μαρτιου 2011. Στις 4.00 με παιρνει τηλεφωνο ο προισταμενος της εξυπηρετησης πελατων της Samsung για να μου ανακοινωσει οτι ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ SERVICE ONE ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΙΤΟΡ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ(!!!!????).Δηλαδη μετα απο περιπου 3 μηνες επικοινωνησαν μαζι μου για να μου πουν να πληρωσω για επισκευη την στιγμη που το μονιτορ ειαι στον 3ο χρονο της εγγυησης, και μαλιστα τι στιγμη που υποτιθεται οτι εγω περιμενω να μου στειλουν καινουργιο μονιτορ αντικαταστασης για τον λογο του οτι δεν υπαρχει ανταλλακτικο για επισκευη του μονιτορ!!!!! Εννοειται οτι τα ακουσε κανονικα και μου ειπε οτι θα ξαναμιλησει μαζι τους. Απο οτι καταλαβατε με κοροιδευουν κανονικα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ