tromaktiko: Απάντηση στο πολλά τα φέσια στο τηλέφωνο

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Απάντηση στο πολλά τα φέσια στο τηλέφωνο



Είναι γεγονός ότι οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Όμως μήπως το προκάλεσαν ως επί το πλείστον οι ίδιες στον εαυτό τους; Τόσο από προσωπική εμπειρία, όσο κι από αντίστοιχη φίλων του εξωτερικού συνειδητοποιώ το εξής απλό.
 Οι πάροχοί μας είναι πανάκριβοι! Μόνο μια ιστοριούλα θα σας πω για έναν φίλο μου στο Manchester, όπου με 10 ευρώ περίπου (δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό, γιατί είναι σε λίρες)έχει υπηρεσίες οι οποίες είναι ασύλληπτες γι! α τα δικά μας δεδομένα. Έχει και πρόσβαση (σχεδόν απεριόριστη) στο διαδίκτυο. Μήπως να αφήσουν τον Τειρεσία στην ησυχία του; Αρκετά κακοποιήθηκε το όνομά του μάντη. Να κοιτάξουν να προσφέρουν οικονομικά κι ελκυστικά ταυτοχρόνως πακέτα και να αφήσουν κατά μέρος τις απειλές και τις διακοπές υπηρεσιών. Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!