tromaktiko: Πότε θα μάθουμε να είμαστε σωστοί καταναλωτές;

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Πότε θα μάθουμε να είμαστε σωστοί καταναλωτές;



Διαβαζω συνεχώς καταγγελίες για τις χρεώσεις ιντερνετ διαφορων εταιριων κινητής τηλεφωνίας, και οτι τους χρεωνουν τα κινητα τους χωρίς εκεινοι να το ξερουν και αλλα τετοια.

Ήθελα να ξερα οταν αγοράζετε ενα κινητό τελευταίας τεχνολογίας, δεν ενημερωνεστε πρωτα για αυτο το κινητο ή εστω δεν διαβαζετε τις βασικές οδηγίες του βιβλιου που τα συνδευει;
Όταν κανετε ενα πρόγραμμα σε μια εταιρια δεν ρωτατε τι χρεωση εχει το ιντερνετ αν συνδεθει το κινητο μονο του;
Αν τα ξερετε τοτε τι διαμαρτυρεστε; Αν δεν τα ξερετε γιατι δεν ρωτησατε; Τοτε τι διαμαρτυρεστε οι εταιρίες φταινε ή εσείς;
Και στην τελικη αν δεν θελετε να χρεωνεστε ιντερνετ στο κινητο, ειναι πολυ απλο να παρετε τηλεφωνο την εταιρια κινητής τηλεφωνίας που συνεργαζεστε και αν τους πειτε να σας κανουν φραγη στο ιντερνετ (ειναι δωρεαν και το εχω κανει και εγω στο δικο μου αριθμο και δεν χρεωνομαι ουτε ενα cent σε ιντερνετ) και τελειωσε το θεμα.
Εκτός απο αυτο πρεπει να μαθουμε να ειμαστε σωστοι καταναλωτές, δεν γίνεται να φταινε παντα οι αλλοι για πραγματα που δεν κατανοούμε ή δεν ρωταμε καν για να μαθουμε λεπτομέρειες εμείς (οι καταναλωτές σωστά) και το ζω καθημερινα αυτο έχοντας μαγαζι.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!