tromaktiko: Σχετικά με τους πελάτες...συνέχεια

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Σχετικά με τους πελάτες...συνέχεια



Η ευγένεια αρετή τόσο των πωλητών, όσο και των πελατών.
Σχετικά με http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_3744.html , επιτρέψτε μου να συμφωνήσω απόλυτα.
 Ο Έλληνας καταναλωτής και πελάτης δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Πάντα μιλάμε γενικά βέβαια και όχι για όλους. Καταρχήν ο Έλληνας πελάτης τα ξέρει όλα, είναι απίστευτα καχύπτοπτος, κάνει απίστευτα παζάρια λες και είναι στο χέρι κάθε πωλητή να αλλάξει την τιμή και φέρεται με υπεροπτικό ύφος απέναντι στους πωλητές. Ελάχιστοι πελάτες μπαίνουν σ' ένα κατάστημα, θα καλημερίσουν ευγενικά και θα ζητήσουν τι θέλουν. Βέβαια, για να λέμε και το δίκαιο, υπάρχουν και πολλοί πωλητές που είναι απαράδεκτοι, αγενείς, και μουτρωμένοι. Εντάξει, σίγουρα όλοι μπορεί να έχουν προβλήματα με την εργοδοσία τους, αλλά εφόσον έχεις να κάνεις με κόσμο πρέπει να είσαι ευχάριστος και φιλικός. Αλλά ας δείξουμε λίγη κατανόηση για την απαράδεκτη συμπεριφορά των εργοδοτών και μετά ας τα βάλουμε με κάθε πωλητή. Ειδικά στις ουρές στα supermarkets και στις τράπεζες είναι ό,τι χειρότερο. Νομίζουν οι πελάτες ότι έκατσαν στο ταμείο οι υπάλληλοι για πλάκα ή για καφέ. Έχω δει πολύ άσχημες συμπεριφορές απέναντι σε ταμίες και ειλικρινά ντράπηκα που είμαι Έλληνας. Αλλά είναι γνωστό τελικά ποιοι είμαστε οι Έλληνες.Αυτοί που δεν σέβονται τίποτα και πουθενά. Από το μικρότερο πράγμα, πχ. με το ζόρι το τσιγάρο στα μούτρα του άλλου, η οδήγηση στο δρόμο, η συμπεριφορά μας στα μαγαζιά, στις ουρές, και χίλια δυο άλλα...



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!