tromaktiko: Απάντηση σε: "Κερατέα, αστυνομικοί και στρουθοκάμηλοι"

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Απάντηση σε: "Κερατέα, αστυνομικοί και στρουθοκάμηλοι"



Για ακόμα μια φορά έπιασες τα άκρα, χρησιμοποίησες παραδείγματα με ναζί και παρόμοιες τέτοιες ακραίες ανοησίες και απέδειξες πόσο "Έλληνας" είσαι...
Και καμία επίκληση σε κανένα συναίσθημα δεν κάνω. Σε αντίθεση με εσένα που κάνεις ευθεία επίθεση στο ήθος μου. Εγώ λέω την αλήθεια μου, χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος. Κι αν είναι κακό να υποστηρίζω τον εργαζόμενο της λαικής τάξης ναι είμαι μεγάλος... "συναισθηματίας"! Αν το πρόβλημά σου ! είναι οι αστυνομικοί, πάσχεις από αστυνομιοφοβία. Το προβλημά σου είναι οι αστυνομικοί γιατί όντως είναι ή γιατί έτσι σου είπαν; Πάλι και εδώ ξεφύγαμε από το πρωτεύον θέμα, την Κερατέα, τον πολίτη και φτάσαμε που; Στους κακούς αστυνομικούς. Αν συνομιλούσα με έναν 70άρη θα καταλήγαμε που πάλι; Στη διατάραξη της τάξης και στο πόσο καλά ήταν με τη Χούντα. Πάει, χάσαμε τον στόχο της συζήτησης! Το δίκιο του πολίτη χάθηκε ανάμεσα σε "ιστορίες για αγρίους", ανάμεσα στις λέξεις. Αναφέρεις επιλεκτικά αποσπάσματα του κειμένου μου. Κακό αυτό για! τί τελικά εκεί μένεις, σε 3-4 λέξεις! και καταλαβαίνεις αυτό που θέλεις να καταλάβεις. Το συνολικό νόημα είναι άλλο! Δεν μπορείς, δεν θέλεις. Με στεναχωρεί, αλλά το ίδιο μου κάνει. Δεν γράφω για να προσηλυτίσω κανέναν, γράφω γιατί θέλω και μπορώ! Όσον αφορά το "Αφου καθε φορα που ενωνομαστε πεφτουν δακρυγονα. Ξερω θα αρχισεις το παραμυθι παλι οτι ειναι για το καλο της ταξης. Της καθεστηκυίας ταξης οφειλω να προσθεσω". Είναι ανόητο να μην διαδηλώνουμε γιατί θα πέσουν δακρυγόνα! Ανόητο! Και δεν έχω πει τίποτα για διατάραξη της τάξης! Είπαμε, όταν η αδικία γίνεται νόμος, η βία είναι υποχρέωση. Αλλά μάλλον τελικά δεν καταλαβαινόμαστε γιατί και "κύκνειο άσμα" δε σημαίνει αυτό που κατάλαβες, ωραίο τραγούδι δηλαδή ή κάπως έτσι, αλλά το τελευταίο. Εννοούσα ότι ίσως σιγά- σιγά χάσουμε τη δύναμη μας, την ελεύθερη έκφραση έτσι όπως πάνε τα πράγματα. Προφανώς μιλάμε άλλη γλώσσα! Βαβέλ! Κλείνοντας έχω να πω ότι εν κατακλείδι δε σε βλέπω εχθρό, αλλά σύμμαχο. Δε θέλω τουλάχιστον, γιατί ο στόχος μας είναι κοινός αλλά ακολουθούμε διαφορετικούς δρόμους. Και από τα λόγια σου μάλλον μαντεύω ότι δεν έχεις φίλους αστυνομικούς -μπορώ να φανταστώ τους 2-3λόγους(!!!). ! Κάνε , θα δεις ότι είναι ανέλπιστα ανοιχτόμυαλα, φιλότιμα, πεπαιδευμένα παιδιά από κάθε άποψη. Θα σταματήσω λοιπόν να κάνω τον δικηγόρο των αστυνομικών εδώ. Δε μου αρέσει, δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Δεν μπορείς να με καταλάβεις -όχι απαραίτητα να συμφωνήσεις- γιατί είσαι σκλάβος των ιδεών σου κι όπως όλοι μας βρίσκεσαι σε σύγχυση. Μόνο που εσύ -και πολλοί άλλοι δυστυχώς- δεν το πήρες χαμπάρι. Φτάσε λοιπόν εκεί που θέλεις και δες σε να γίνεσαι αυτό που κατηγορείς, αυτό που κατακρίνεις, αυτό που σε αηδιάζει, ένας "κωλόμπατσος" στο ήθος και στη συμπεριφορά. Θα κλείσω μια και καλή όλα αυτά τα ποστ με μια φράση του Βολταίρου
"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες" .

Αναγνώστης

------------------

Προς απάντηση στον αστυνομικό που μας λέει ότι έδειρε τελικά τον καθηγητή του γιατί αυτή ήταν η "δουλειά" του http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_2132.html Ε, ναι λοιπόν φίλε μου, όταν η δουλεία που μου έχουν αναθέσει καταντάει να είναι να πνίγω στα δακρυγόνα και να δέρνω εργαζόμενους συνανθρώπους μου που διεκδικούν τα δίκια τους, την παρατάω και κάνω κάτι άλλο για να ζήσω. Αν και εγώ δεν θα είχα εξαρχής επιλέξει (γιατί επιλογή είναι) να την κάνω. Είναι λοιπόν και αυτή η επιλογή του να βάλω το μισθό μου πάνω από όλα, ενδεικτική της προσωπικής ηθικής και αξιοπρέπειας του καθενός.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!