tromaktiko: Απάντηση στο μοτοσυκλετιστή

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Απάντηση στο μοτοσυκλετιστή



Αγαπητέ φίλε ανέφερες στην απάντηση σου ότι:
η κίνηση της μοτοσυκλέτας ανάμεσα στις διαχωριστικές γραμμές δεν απαγορεύεται!!
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_6769.html
Σε παρακαλώ πολύ ανάρτησε το άρθρο του Κ.Ο.Κ που το αναφέρει ότι το επιτρέπει.
Προς δική σου πληροφόρηση ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ απλά το έχουν μάθει οι ελληνάρες οι οδηγοί για δική τους διευκόλυνση κ το εφαρμόζουν χρόνια.
Προφανώς δεν έχεις οδηγήσει εξωτερικό όπου ακόμα και σε φανάρι σταματάνε πίσω από το όχημα ΟΧΙ ΠΛΑΓΙΑ.
Επίσης ανέφερες ότι κ στην συγκεκριμένη περίπτωση αν προκληθεί ατύχημα θα φταίει ο οδηγός του αυτοκινήτου επειδή θα αλλάζει λωρίδα χωρίς να κοιτάξει. Λάθος!!
Σε περίπτωση που ο οδηγός βρεί κάποιο αντικείμενο ή πεταχτεί κάτι στο δρόμο του κ θελήσει να κάνει έναν μικρό ελιγμό κ είναι κάποιος ελληνάρας με μηχανή θα τον εμποδίσει για να μην το χτυπήσει κ αυτόν κ φυσικά χωρίς να μπορέσει να αποφύγει το όποιο εμπόδιο.
Αυτά προς πληροφόρηση σας και παρακαλώ να μην είστε σίγουροι για κάτι που δεν το ξέρετε κ να ανφέρετε την γνώμη σας δημόσια.
Επίσης κ στους ελληνάρες που χρησιμοποιούν την Λ.Ε.Α θα έπρεπε να τους κόβουν τον κ... αλλά στο ελλαδιστάν φυσικά ο καθένας έχει δίκιο όπως αυτός το νομίζει και τον συμφέρει.

Αναγνώστης


---------------

Επειδή κάποια πράματα τα έχουμε ισοπεδώσει εντελώς στο Ελλαδιστάν και ο καθένας έχει προτεραιότητα από όπου και να βγαίνει (παρκινγκ-γκαράζ-κλπ.) να πω ότι φυσικά και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η κυκλοφορία ανάμεσα στις διαχωριστικές γραμμές!! Έχω και μηχανή μεγάλου κυβισμού και παπάκι εδώ και 10 χρόνια, και πάντα προσέχω όταν περνάω ανάμεσα από αυτοκίνητα, έχει τύχει να ακουμπήσω καθρέφτη και να πληρώσω χαλαρά. Αλλά όταν ένα Ι.Χ. πάει να αλλάξει λωρίδα! και χτυπήσει κάποιον ΦΤΑΙΕΙ! Μου έχει συμβεί και με αποζημίωσε..Οι μηχανές οφείλουν να σταματάνε πίσω από τα αυτοκίνητα στο δρόμο και όχι να περνάνε ανάμεσα! Αν κάποιος υποστηρίζει ότι επιτρέπονται οι μηχανές να περνάνε ανάμεσα ας ανεβάσει το άρθρο του Κ.Ο.Κ. στο tromaktiko να το δούμε και εμείς.
ΥΓ Τα ποιό πολλά ατυχήματα έχουν προκληθεί από μηχανές που οι αναβάτες τους το έχουν δει Rambo και οδηγούς Ι.Χ. που ξεχνάνε να βγάλουν φλάς. Συμβαίνει καθημερινά….

Αναγνώστης

------------------------

Σχετικά με το: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_6769.html

Ούτε οι μοτοσυκλετιστές είναι σωστοί "γιατί κάνουν ευκολότερα
ελιγμούς" ούτε οι οδηγοί ΙΧ είναι πιο επικίνδυνοι γιατί τα παρασύρουν
όλα στο διάβα τους...

Όταν συναντάμε ένα εμπόδιο η σωστή κίνηση είναι μία: ΠΑΤΑΜΕ ΦΡΕΝΟ!
Μειώνουμε ταχύτητα ή σταματάμε εντελώς.

Ο πίσω έπρεπε να έχει κρατήσει τη σωστή απόσταση ασφαλείας ώστε να μην
πέσει πάνω μας.
Οι πλαϊνοί δεν κινδυνεύουν γιατί είναι...στο πλάι.
Ο μπροστά (εαν φρενάραμε εγκαίρως) είναι κι αυτός ασφαλής γιατί δε
βρέθηκε μπροστά μας όπως θα συνέβαινε έαν είχε κάνει κι εκείνος ελιγμό
όταν κάναμε κι εμείς αντί να φρενάρουμε.

Αναγνώστης

-----------------------------

Συμφωνώ απόλυτα με την ακόλουθη ανάρτηση: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_4871.html#more.
Δυστυχώς η πλειοψηφία των οδηγών και ειδικά των νέων, υπερεκτιμούν τις δυνατότητες αυτών και των οχημάτων τους.
Οι περισσότεροι από αυτούς που οδηγούν μηχανές δεν γνωρίζουν ότι είναι παράνομο να περνάς ενδιάμεσα από αυτοκίνητα
και ειδικά όταν κινούνται είναι επικίνδυνο . Επίσης θέλω να αναφέρω ότι αφαιρούν τους σιγαστήρες (μηχανές & αυτοκίνητα), κυκλοφορούν
στα πεζοδρόμια, στους πεζόδρομους στα πάρκα και πολλά άλλα.
Πριν από καιρό είχα στείλει e-mail στο αρμόδιο Υπουργείο και πήρα απαντήσεις πολιτικάντικου τύπου για το έργο της
τροχαίας, όπως και επιστολές από δύο διευθύνσεις Τροχαίας που αναφέρονταν στον αριθμό των κλήσεων που είχαν επιδώσει
σε ένα τρίμηνο.
Δυστυχώς ζούμε σε μία χώρα που ο έλεγχος στους δρόμους είναι σχεδόν ανύπαρκτος, γι αυτό έχουμε τόσους θανάτους από
τροχαία ατυχήματα, με περισσότερα θύματα νέους ανθρώπους.
Λόγω της ατιμωρησίας που επικρατεί στη χώρα μας, όλοι θεωρούν φυσιολογικό να κάνουν σούζες, επικίνδυνους ελιγμούς, κόντρες, να αφαιρούν σιγαστήρες, να ανεβαίνουν σε πεζοδρόμια, να περνούν με κόκκινο και πολλά άλλα και τέλος αν κινδυνεύσεις και τους
κάνεις παρατήρηση, σε βρίζουν.

Αναγνώστης

-----------------------

Φυσικα οι περισσοτεροι βλεπουν τους λιγους κακους μοτοσυκλετιστες, οταν περνανε διπλα τους χιλιαδες σωστοι και ....δεν τους βλεπουν καν. Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους, 1.000.000 δικυκλα στην Αθηνα. Αν λοιπον αυτα τα δικυκλα δεν κανουν ΔΙΗΘΗΣΗ οπως ανεφερε ο (λυπαμαι) κομπλεξικος φιλος μας, τοτε η κινηση στους δρομους θα ηταν......ΑΚΙΝΗΣΙΑ

Αναγνώστης


------------------

Θα ήθελα να απαντήσω στον φίλο στην τελευταία ανάρτηση για τους μοτοσικλετιστές. (12:34)

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_6769.html

Οι ελληνικοί δρόμοι είναι ένα μπάχαλο, όπου και αν πας. Ότι και αν οδηγείς. Το να καθόμαστε να κατηγορούμε ο ένας τον άλλο δε βοηθά σε κάτι. Δεν υπάρχει οδική παιδεία σε αυτή τη χώρα.

Ο κύριος λόγος όμως που απάντησα, είναι επειδή η αμάθεια μας κάνει πιο ακόμα πιο επικίνδυνους. Ποιος σου είπε φίλτατε, ότι δεν απαγορεύεται η κίνηση πάνω στις διαχωριστικές διαγραμμίσεις; Είτε υπάρχει χώρος ανάμεσα στα αυτοκίνητα είτε όχι; Το ότι γίνεται δεν σημαίνει ότι είναι και νόμιμο. Γίνεται με την ανοχή όλων. Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα μου φαίνεται και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Ξεχάσαμε τι είναι σωστό και τι όχι. Όλοι δείχνουν κατανόηση άλλα μη βγαίνεις δημοσίως και λες ότι είναι σωστό αυτό που γίνεται.

Μάλλον οι περισσότεροι δεν έχουν διαβάσει τον Κ.Ο.Κ. Πολλοί δεν αξίζουν το δίπλωμα που κατέχουν. Πολλοί τα «έσταξαν» για να το πάρουν. Όπως και να χει, για την πληροφόρηση όλων στο site της Ελληνικής Αστυνομίας υπάρχει ο Κ.Ο.Κ. και σε ένα από τα άρθρα του αναφέρει μεταξύ άλλων:
Άρθρο 5.παρ 8. Στους οδηγούς των οδικών οχημάτων απαγορεύεται:

δ) Να κινούνται πάνω σε κατά μήκος διαγραμμίσεις
Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ.

Καλό θα ήταν να ρίξουμε όλοι μια ματιά και θα παρακαλούσα να μην συνεχιστεί αυτή η διαμάχη. Τόσα προβλήματα έχουμε όλοι μας. Ας μην σπαταλάμε το χρόνο μας άδικα.

Αναγνώστης

--------------------

Μια και βλέπω ότι ξεκίνησε κόντρα και στο θέμα περί ΚΟΚ και προτεραιοτήτων μηχανών και αυτοκινήτων έχω να πω τα εξής ως οδηγός αυτοκινήτου. Ο μέσος μοτοσυκλετιστής απο την στιγμή που θα ξεκινήσει μέχρι τη στιγμή που θα φτάσει στον προορισμό του θα κάνει 10.000 παραβάσεις. Αντικανονικά προσπεράσματα,συνεχείς αλλαγές λωρίδων, ζικ ζακ ανάμεσα στα αυτοκίνητα και όταν θα φτάσει κατα 90% θα αφήσει την μηχανή του πάνω στο πεζοδρόμιο. Και εγώ σαν οδηγός αυτοκινήτου του είμαι απόλυτα υποχρεωμένος και συγκαταβατικός σε όλα αυτά γιατί πολύ απλά έτσι διευκολύνει την δική μου κίνηση και κυκλοφορία. Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι ξένοι στο Ευρωπαιστάν εδώ όμως στην Ελλάδα που έχουμε στις πολεις έντονο κυκλοφοριακό σκέφτηκε ποτε κανείς ότι αν οι μηχανές κινούνταν με τον τρόπο που  κινούνται τα αυτοκίνητα τότε όλα θα είχαν παραλύσει; Αυτή η ευελιξία που έχουν μας ευνοεί όλους αλλιώς 10 μηχανές θα πιάναν χώρο για σχεδόν 10 αυτοκίνητα αν κινούνταν η μία πίσω απο την άλλη. Και το ίδιο ισχύει και για το παρκάρισμα. Προσωπικά όποτε βλεπω μία μηχανή  να έχει καταλάβει χώρο που θα μπορούσε να έχει ένα αυτοκίνητο νευριάζω. Χίλιες φορές παράνομος στο πεζοδρόμιο φροντίζοντας βέβαια να ενοχλούν τους πεζούς όσο το δυνατό λιγότερο παρά να παίρνεις την θέση αυτοκινήτου και να συμβάλεις έτσι στην ήδη αποπνικτική κατάσταση. Οπότε βάλτε το όλοι στο μυαλό σας. Οι μηχανές με τις μικροπαραβάσεις τους κανουν καλό στην κυκλοφορία και όποιος δεν μπορεί να το καταλάβει δεν θα ασχολειθώ άλλο να κάθομαι να του εξηγώ. Πάντως να ξεκαθαρίσω ότι συνήθως σε περίπτωση ατυχήματος ''νομικά'' τουλάχιστον, υπογραμμίζω την λεξη ''νομικά''  φταίνε αυτές λόγω του ιδιόρυθμου τρόπου κινήσεως τους όποτε οι οδηγοί τους ωφείλουν αν ενδιαφέρονται για την ασφαλειά τους να είναι πολύ προσεχτικοί, καθώς βέβαια και οι οδηγοί των αυτοκινήτων το ίδιο, ας ρίχνουν μια δεύτερη ματιά πριν κάνουν μία μανούβρα, κανείς δεν θέλει να προξενούνται ατυχήματα.

Αναγνώστης

------------------

Απαντηση στο αρθρο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/blog-post_6769.html.
Φιλε μου θα πρεπει να ξερεις κατι που επιβαλλει ο ΚΟΚ και η κοινη λογικη. Η προσπεραση ενος οχηματος απο ενα αλλο γινεται παντα με αλλαγη λωριδας κυκλοφοριας ειτε αυτο ειναι ποδηλατο, μηχανη αυτοκινητο. Πολλοι μοτοσυκλετιστες προσπερνωντας ενα οχημα μεσα στην ιδια λωριδα με αυτο νομιζουν οτι κανουν κανονικη προσπεραση απο αριστερα και πολλες φορες ζητουν και τα ρεστα... Ο οδηγος ενος αυτοκινητου ή μηχανης που κινειται μεσα σε μια λωριδα μπορει να κανει μανουβρες χωρις να αλλαξει λωριδα για οποιοδηποτε λογο και δεν ειναι υποχρεωμενος νÎ! ± κοιταζει συνεχεια πισω για καποιον οδηγο που θελει να τον προσπερασει συριζα χωρις να αλλαξει λωριδα. Πολλες φορες κακως συμβαινει και οδηγοι αυτοκινητων να προσπαθουν να προσπερασουν μεσα στη ιδια λωριδα μηχανες που κινουνται συνεχεια δεξια της. Τελος στο φαναρι ολα τα οχηματα οφειλουν να σταματουν το ενα πισω απο το αλλο. Tωρα θα μου πεις ποιος ο λογος να αγορασεις μηχανακι... :)

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!