tromaktiko: Απάντηση στο "Σάπια εγγύηση της BOSCH με αγενές προσωπικό service!"

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Απάντηση στο "Σάπια εγγύηση της BOSCH με αγενές προσωπικό service!"



Θα συμφωνήσω μόνο στο ότι οι εργαζόμενοι στο service όφειλαν να ήταν ευγενικοί (αν παρουσίασαν την αγένεια που αναφέρεται)...
αφορά  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/bosch-service.html
Κατα τ'άλλα, εφόσον πρόκειται για σπάσιμο (στα κουμπιά), πως θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η εγγύηση; Είναι σπάσιμο και σίγουρα στις περισσότερες περιπτώσεις δεν καλύπτεται. Το ελαττωματικό προϊόν σημαίνει ότι δεν δουλεύει, όχι ότι έσπασε...

Εκτός αν είσαι κι εσύ από τις περιπτώσεις όπου "δεν του έκανα τίποτα, ΜΟΝΟ του έσπασε" (το έχω ακούσει αρκετές φορές στη δουλειά μου).
ΜΟΝΟ του δεν σπάει τίποτα...

Αναγνώστης

---------------------

Mε πολλή απορία διάβασα την εν λόγω καταγγελία και θα σας πω γιατί.  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/bosch-service.html
     Πουθενά δεν αναφέρει ο αναγνώστης ότι η bosch του αρνήθηκε να καλύψει το "πρόβλημα".Τώρα αν η Βosch είναι στην Εθνική Αθηνών-Λαμίας τί να κάνουμε! Εγγύηση δε σημαίνει ότι το πάω στο μαγαζί που το πήρα και μου δίνουν άλλο.Πρέπει να το καταλάβει αυτό επιτέλους ο καταναλωτής.Βέβαια, δεν ξέρω κατά πόσο θα σου καλύψουν αγαπητέ φίλε το σπασμένο λαμπάκι γιατι φαντάζομαι δεν έσπασε μόνο του.Συνήθως οι εγγυήσεις αφορούν την εσωτερική λειτουργία του προϊόντος και όχι κάτι εξωτερικό που είναι λογικό να προήλθε από κακή χρήση.Για παράδειγμα ακόμα κι ένα αυτοκίνητο να αγοράσεις με 15.000 Ευρώ με 5 χρόνια εγγύηση, αν σου σπάσει το φλας δε νομίζω ότι θα στο καλύψουν! Βασικά, είμαι σίγουρος ότι δεν θα στο καλύψουν! Τώρα αυτό που λες για τους αγενείς υπαλλήλους, αν όντως έγινε έτσι, έχεις δίκιο, τι να πω. Αλλά η φράση "σάπια εγγύηση" δεν στέκει.Δεν υποστηρίζω την εταιρία, απλά αυτά που γράφεις είναι λίγο παράλογα! Ευχαριστώ!
 
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!