tromaktiko: Απάντηση σε "Φ. Δελή: Το “customer service” θα κάνει τη διαφορά"

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Απάντηση σε "Φ. Δελή: Το “customer service” θα κάνει τη διαφορά"



Κυρά Φαίη αυτές τις φανφάρες να πας να τις πεις σε κανέναν άλλο.  Αλλά τι λέω , έτσι και αλλιώς αυτά λέτε μεταξύ σας στα meeting σας...
και νομίζετε πως εργάζεστε και όλας και πως παράγετε και έργο .

Και άσε εμάς που είμαστε 15 χρόνια στις πωλήσεις και στη πρώτη γραμμή να ξέρουμε καλύτερα τι εστί βερίκοκο και τι εστί πελάτης . Γιατί εμάς δεν μας έστειλε ο μπαμπάς μας στο london για να σπουδάσουμε και να νομίζουμε πως ξέρουμε τι πάει να πει πώληση ......εμείς είμαστε βουτηγμένοι στα σκατά των πωλήσεων και ξέρουμε τι σημαίνει πολύ καλύτερα από εσένα .

Πληρώστε κανένα πωλητή αυτό που πρέπει και μετά συζητάμε γαι customer service . Γιατί όταν δουλεύεις 12 ώρες τη μέρα και πληρώνεσαι για 8 , όταν σε βρίζουν όλη μέρα πελάτες και προϊστάμενοι , όταν δεν βρίσκεις ανταπόκριση για τα προβλήματα των πελατών σου μέσα στην υπόλοιποι εταιρεία , όταν ....όταν ...όταν ....κτλ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!