tromaktiko: Απάντηση στο "Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στα καταστήματα e-shop"

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Απάντηση στο "Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στα καταστήματα e-shop"



Θέλω να συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο-φίλη που έγραψε το παρόν http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/e-shop_20.html ,
έκανα μια παραγγελια στις 31/3/2011 και από τότε με πήγαιναν από εβδομάδα σε εβδομάδα μέχρι προχθές που μου ηρθε το εξής email: "Αγαπητέ/ή κύριε/α Σας αποστέλλουμε αυτό το mail να σας ζητήσουμε...
συγνώμη για την καθυστέρηση της παραγγελίας σας. Δυστυχώς υπάρχει έλλειψη στον κωδικό που έχετε επιλέξει (PER.522666) ΑΣΟΥΣ "ΧΟΝΑΡ" D1. Αναμενόμενη παραλαβή , από τον προμηθευτή μας, αναμένεται στις 30/04 όπου και θα είμαστε σε θέση ν' αποστείλουμε την παραγγελία σας."
Του έστειλα 2 email και τους έκανα παραπονα όπου τους αποκαλούσα ερασιτέχνες και απαράδεκτους αλλα καμια σημασία! Ούτε καν να μπούν στον κόπο απαντήσουν! Πλέον σα κατάστημα δεν αξίζει να αγορασεις από εκεί λόγω της μεγάλης καθυστερήσης στις παραδοσεις! Και αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχουν τίποτα ετοιμοπαράδοτο! Όλα τα φέρνουν αφού ολοκληρωσεις την παραγγελία σου, άμα είναι έτσι κάνω και εγώ κατάστημα eshop και καλύτερα από αυτούς! Πάρε ρε κακομοίρη από κάθε είδος 5 stock κομμάτια (σε αυτά που έχουν μια άλφα κίνηση) να εξυπηρετείς τους πελάτες σου και μην "παραγγέλνω -παραγγέλνεις -μου το δίνεις". Μια φορα άξιζε, πλέον έχει αλλού καλύτερα μαγαζιά, τρομάρα τους βάλανε και φωτοβολταϊκά, ούτε 60 € παραγγελία δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν και θέλουν να επεκταθούν!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!