tromaktiko: Απάντηση σε: "Καταγγελία για E-Shop.gr"

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Απάντηση σε: "Καταγγελία για E-Shop.gr"



Αγαπητε φιλε,
όλοι μας έχουμε ανάγκη τα χρήματα για διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Αλλος συντηρεί την οικογένεια του, αλλος έχει δανεια, άλλος καπνίζει πολυ κλπ κλπ.

Καλυτερα ο καθενας να μιλαει για τον εαυτο του και αν εσυ θελεις να δειξεις κατανόηση και υπομονη ειναι δικαιωμα σου.
Εγω οταν εργαζομαι και ειμαι τυπικος θέλω και η εταιρια να ειναι τυπικη απεναντι μου.
Και οχι δεν τα εχω ξεχασει ολα αυτα που λες αλλα δηλαδη τι πρεπει να κανω? Να πω μπραβο στην εταιρια που κανει το αυτονόητο και με πληρώνει στην ώρα μου??
Αν εσενα σε καλοέμαθαν απλα κάνοντας το αυτονόητο και σε πλήρωναν στην ώρα σου τωρα τι να πω...
Εγω θελω να πληρωνομαι την ωρα που πρεπει και οχι στις 19 του επόμενου μήνα.
Η οποία κιολας εταιρία προχώρησε σε μείωση του μισθού στα 650 ευρω χωρις να έχει φέρει κάποιο χαρτι, καποια νεα συμβαση για υπογραφή.
Κατσε εσυ τώρα και βοήθα την εταιρια αντι να ψαχνεις καλου κακου για άλλη δουλεια μιας και οπως λες συντηρείς την οικογένειά σου.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!