tromaktiko: Απάντηση: "Καταγγελία για Eurobank"

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Απάντηση: "Καταγγελία για Eurobank"



Έχω πάθει ακριβώς τι ίδιο πράγμα με την Πειραιώς. Έχω ένα χρέος 22000 και είχα πάει στη τράπεζα για να ξεκινήσω τη διαδικασία ρυθμίσεις.
Με την υπάλληλο είχαμε μιλήσει με ρώτησε τη ποσό θα μπορούσα να βάζω κάθε μήνα και της το διευκρίνισα ότι μπορώ μέχρι 170€. Μετά από 10 μέρες με παίρνει τηλέφωνο η υπάλληλος και μου λέει να περάσω από την τράπεζα να υπογράψω γιατί έχει πάρει έγκριση η αίτηση μου. Πηγαίνω και εγώ στη τράπεζα το επόμενο πρωί και μου δίνει τα χαρτιά να υπογράψω χωρίς να μου πει τίποτα. Όμως εγώ έκατσα να τα διαβάσω πριν κάνω το οτιδήποτε και βλέπω ότι μου είχαν κάνει καινούργιο δάνειο με 250€ δόση (όσο ήταν και πριν) αλλά με υψηλότερο επιτόκιο για 15 χρόνια που το συνολικό τελικό ποσό που θα πλήρωνα θα έβγαινε στα 48000€. Απαράδεκτες είναι οι τράπεζες, μας κοροϊδεύουν? Αν είναι δυνατόν, βέβαια εγώ δεν προχώρησα στο διακανονισμό και θα το πάω πλέον δικαστικά όλο το θέμα μέσω ειρηνοδικείο. Μέχρι πριν 3 μήνες ήμουν καλό πληρωτής θα παρέλειψα ούτε μια δόση, αλλά τα πράγματα άλλαξαν και μου κάνανε μείωση μισθού. Αφού τους πήγα και βεβαίωση αποδοχών δεν βλέπουν ότι μου είναι αδύνατο να πληρώσω. Αλλά σιγά χ.....καν οι τράπεζες. Μια ερώτηση να κάνω. Μας τα παίρνουν από παντού η κυβέρνηση για να πληρώσουν ένα τεράστιο χρέος που έχουν δημιουργήσει οι ιδοι αλλά εμείς είμαστε μονή μας δεν μας βοηθάει κανένας να πληρώσουμε τα δικά μας τα χρέη, γιατί εμείς να τους να δίνουμε να πληρώσουν τα δικά τους.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!