tromaktiko: Έχεις άποψη σχετικά με τις αναρτήσεις της ιστοσελίδας του MAD;

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Έχεις άποψη σχετικά με τις αναρτήσεις της ιστοσελίδας του MAD;



Εξαφανίζονται τα αρνητικά σχόλια ως δια μαγείας !
Αγαπητό τρομακτικό, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί με τους αναγνώστες σου την εμπειρία μου σχετικά με ένα σχόλιο που έκανα στο βίντεο που ανέβασαν σήμερα με τις Μέλισσες και την Ήβη Αδάμου. Ακολουθώντας τις δυνατότητες που μου δίνει η σελίδα του MAD...



...αφού είδα το VideoClip θεώρησα ότι ήθελα να γράψω την άποψη μου. Οκ, παραδέχομαι ότι δεν ήταν θετική, αλλά ήταν διατυπωμένη κόσμια. Αφού συμπλήρωσα όλα τα στοιχεία και την φόρμα με το σχόλιο πάτησα αποστολή...Αποτέλεσμα, κράτησα την άποψη μου για τον εαυτό μου...κάτι που θα μπορούσα να το κάνω έτσι και αλλιώς. Γιατί αφού δεν τους νοιάζει η άποψή μας, έχουν αυτό το μηχανισμό; Δικαίωμά τους, αυτοί έχουν το καρπούζι αυτοί και το μαχαίρι ! Μέλισσες και Ήβη Αδάμου λοιπόν γιατί έτσι τους αρέσει. 


TO ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ





















ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!