Σαν καταναλωτης και εγω χρονια απο multirama αναρωτιεμαι για πιο λογο ο συγκεκριμενος αναγνωστης κατηγορει την εταιρια.
Σε ολους πρεπει να γινει κατανοητο πως η Μultirama οπως και τα αλλα πολυκαταστηματα ειναι πελατες των <μεγαλων εταιριων π.χ philips, sony κ.α> και με service me περιορισμενες δυνατοτητες. Αν ο παραπανω αναγνωστης ειχε αγορασει καποιο πακετο εγγυησης που δινει η εταιρια καλως να διαμαρτυρεται για την multirama. Επισης αν ο ιδιος επερνε την πρωτοβουλια να στειλει την οθονη του στην αντιπροσωπεια (philips) εχω την εντυπωση πως το ιδιο χρονικο διαστημα θα επαιρναν τα διαδικαστικα και τελος ο νομος 2251/1994 που αναφερεται εχει ανανεωθει απο νεο νομο...ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ