Την επόμενη ημέρα έλαβα ένα email που με πληροφορούσε ότι η κράτησή μου ακυρώθηκε λόγω έλλειψη διαθεσιμότητας αλλά και ότι ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΩΣ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΗΛΑΔΗ 7 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΕΣ.
Απέστειλα λοιπόν μήνυμα παραπόνων στην εταιρεία ότι είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος με την ακύρωση της κράτησής μου αλλά κυρίως με το γεγονός ότι δεσμεύουν τα χρήματά μου χωρίς να γνωρίζουν εάν υπάρχει διαθεσιμότητα. Ρώτησα λοιπόν για ποιο λόγω κρατούνται ακόμα και σήμερα (5 ημερολογιακές ημέρες) τα χρήματά μου, για ποια υπηρεσία;
Στην απάντηση που έλαβα διέκρινα έναν υποδεικτικό τόνο ότι "σας θυμίζουμε" ότι κατά την κράτηση είχατε ενημερωθεί ότι θα πρέπει να αναμένετε τελική επιβεβαίωση. Χωρίς λέξη για τη δέσμευση των χρημάτων!
Στη δεύτερη επιστολή που τους απέστειλα τους ενημέρωσα ότι με όσες εταιρείες έχω συνεργαστεί στο διαδίκτυο (ξενοδοχεία, αεροπορικά εισιτήρια, ebay, eshops) αυτή η τελική επιβεβαίωση έχει απλά τυπικό χαρακτήρα και επιβεβαιώνει τη λήψη των χρημάτων από τον πελάτη και την ομαλή ροή της διαδικασίας και σε καμία περίπτωση τη διαθεσιμότητα σε διαφορετική περίπτωση πουθενά δεν παρακρατούν χρήματα.
Τους επισήμανα για δεύτερη φορά να μου εξηγήσουν για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΝ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝ ΕΩΣ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ.
Ακόμα περιμένω απάντηση στη δεύτερη επιστολή καθώς και την αποδέσμευση των χρημάτων μου.
Εύχομαι να αλλάξει πολιτική η εν λόγω εταιρεία τόσο στην πρακτική της να παρακρατεί χρήματα χωρίς να γνωρίζει εάν υπάρχει διαθεσιμότητα όσο και στο επικοινωνιακό τομέα και να δίνει πειστικές απαντήσεις σε όλα όσα απασχολούν τους πελάτες της.
Ένας δυσαρεστημένος "παρολίγον" πελάτης.
Αναγνώστης