είναι η θεωρητική, έχω να πω ότι φέτος τα θέματα των μαθηματικών ήταν δύσκολα για όλα τα παιδιά, ανεξαιρέτως κατευθύνσεων. Το πρόβλημα, αν θέλουμε να κάνουμε σωστή κριτική, δεν βρίσκεται στα θέματα που όρισε η επιτροπή για τις εξετάσεις, αλλά για το πόσο καλά προετοιμάζει το σχολείο τα παιδιά για τις εξετάσεις αυτές. Είναι αδιανόητο να γίνεται παράδοση ολόκληρου κεφαλαίου στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας μέσα σε μια διδακτική ώρα (~40 λεπτά), χωρίς να γίνεται σωστή, ολοκληρωμένη και διεξοδική παράδοση λύνοντας έτσι ότι απορία έχει ο μαθητής. Το βάρος πέφτει στα φροντιστήρια στα οποία οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να λύσουν και να εξηγήσουν οποιαδήποτε απορία έχουν οι μαθητές, βγάζοντας "το φίδι από την τρύπα". Σε καμία σχολική τάξη δεν γίνεται μάθημα, παρά μόνο όταν ο καθηγητής λύνει μια δυο ασκήσεις καλύπτοντας, όπως ο ίδιος πιστεύει, την ύλη του κεφαλαίου!
Απαντώντας στο δεύτερο σκέλος της δημοσίευσής σας, τα παιδιά που επιλέγουν για κατεύθυνση την Θεωρητική, είναι αναγκασμένα να διαλέξουν είτε Μαθηματικά είτε Μαθηματικά/Αρχές Οικονομικής θεωρίας είτε Βιολογία καθώς οι σχολές που υπάρχουν στο 1ο πεδίο είναι περιορισμένες. Το πιο σωστό είναι να γίνει το σύστημα πρόσβασης τέτοιο ώστε ο μαθητής να περνάει κατευθείαν στην σχολή της επιθυμίας του.
Ένας υποψήφιος φοιτητής.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ