tromaktiko: Απάντηση στο "Επίορκοι εφοριακοί"

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Απάντηση στο "Επίορκοι εφοριακοί"



Για αυτά που έγραψες να σε ρωτήσω πως μπορώ να ξέρω ότι η ταυτότητα που μου δείχνει ο εφοριακός δεν είναι πλαστή;
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_772.html)

Δεν λέω ότι όποιος ισχυρίζεται ότι είναι εφοριακός είναι ψεύτης, αλλά με τόσα που ακούω τελευταία, δεν αποκλείω κάποιοι απατεώνες να κάνουν τους εφοριακούς για να τσεπώνουν το "χαρτζιλίκι" τους.

Το μήνυμα περισσότερο το έγραψα για να αφυπνίσω πολλούς που ίσως αγνοούν τέτοιους επιτήδειους.

Όσο για το αν είμαι επαγγελματίας ή όχι, σε πληροφορώ ότι είμαι από τους ελάχιστους ίσως ελεύθερους επαγγελματίες που έχουν πει στον λογιστή τους να δηλώνει τα πάντα για να μην εκτεθώ. Ότι έχω στο γραφείο είναι με τιμολόγιο (ακόμα και τα στυλό και οι λάμπες φωτισμού), έχω γνήσιο λογισμικό (windows, office, antivirus, λογισμικό για την δουλειά) και πάλι αισθάνομαι ανασφάλεια με την εφορία.
Είναι έτσι η νομοθεσία που ούτε η ίδια εφορία δεν είναι νόμιμη.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!