Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω τίποτα με τους καταστηματάρχες ή τους υπάλληλους γιατί και εγώ προέρχομαι από οικογένεια εμπόρων.
Όμως πιστεύω ότι με την ανάλογη συμπεριφορά ένας έμπορος μπορεί να κερδίσει ή να χάσει πελάτες. Αν ήταν ειλικρινής από την αρχή και μου έλεγε ότι πρέπει να γίνει η αλλαγή σε 10 μέρες πχ. δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Όμως η κοροϊδία ήταν που με πείραξε. Επίσης δεν θεωρώ ότι του έκανα χάρη που μπήκα στο κατάστημα του, αλλά επέλεξα το συγκεκριμένο γιατί είναι μεγάλη αλυσίδα και ΝΟΜΙΖΑ ότι θα είναι εύκολο να αλλαχτεί σε οποιοδήποτε άλλο κατάστημα. Αν το ήξερα ότι δεν είναι πάντα έτσι (που θα έπρεπε να με είχε ενημερώσει η υπάλληλος όταν την ρώτησα) ίσως να πήγαινα σε ένα συνοικιακό κατάστημα που θα είχε την ίδια ποιότητα σε πιο λογική τιμή. Με πείραξε η απαξίωση που μου έδειξε και η αντιμετώπιση προς την κουμπάρα μου που εμμέσως της είπε ότι το παπούτσι που πήρα ήταν φθηνό και με διέψευσε για την συνομιλία που είχαμε. Συγνώμη αλλά 60 ευρώ δεν τα θεωρώ λίγα για παιδικό παπούτσι. Πως τολμά να με εκθέτει έτσι στους οικείους μου;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ