tromaktiko: Επιστροφή δελτίων κοινωνικού τουρισμού

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Επιστροφή δελτίων κοινωνικού τουρισμού



Μολις με καλεσαν απο καποια υπηρεσια του οργανισμου εργατικης εστιας και μου ανακοινωσαν οτι πρεπει να επιστρεψω τα δελτια...
κοινωνικου τουρισμου που μας εχουν δωσει εδω και εναμιση μηνα λογω λαθους στο εισοδημα το οποιο ειναι λεει μεγαλυτερο κατα 2700 ευρω απο το προβλεπομενο. Αναρωτιεμαι ποιος εκανε το λαθος αυτος που αρχικα ενεκρινε τα εισιτηρια τα οποια εχω εδω και ενα μηνα η αυτη που τα ζηταει πισω…  προφανως ειμαι εχων και κατεχων με δυο παιδια και εισοδημα το 2009 28000 ευρω. Να αναφερω και το γεγονος οτι ολο το 2010 υπηρξα ανεργος και εγω δεν εχω δελτιο μονο η γυναικα μου και ο μεγαλος μου γιος. Ενα ακομα μεγαλο ευχαριστω σε αυτους που μας κανουν να νοιωθουμε σιγουροι για το κρατος μας. Αρε γιαουρτι που σας χρειαζετε...

Οταν τους ζητησα γραπτα την απαιτηση να επιστρεψω τα δελτια δυσανασχετησαν αλλα το δεχτηκαν. Επιφυλασσομαι να δημοσιευσω και το εγγραφο της τιμωριας μου...

Ενας 40αρης με δυο παιδια Έλληνας που προσπαθει να τα βγαλει περα.





     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!