tromaktiko: Απάντηση στο "Πρέπει να είμαι κουτός και όλοι οι άλλοι έξυπνοι"

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Απάντηση στο "Πρέπει να είμαι κουτός και όλοι οι άλλοι έξυπνοι"



Φίλε μου τελικά είσαι κουτός ,συγνώμη κιόλας αλλα εσύ το είπες.  Δεν θα σου πώ πολλά μόνο οτι έχεις άγνοια και μόνο οτι απλά βλέπεις πολλες ειδησεις και ενημερώνεσαι τελείως λάθος.
(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_9169.html)
Καποια που είπες έχουν κάποια βάση αλλα τα περισσότερα δεν έχεις ιδέα.
Δυστηχώς δεν φταις εσυ ,αλλα αυτο που λένε η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την άγνοια ισχύει να ξέρεις.
Δυστηχώς δεν έχω χρόνο να σου αναλύσω όλα αυτα τα οποία νομιζεις είναι σωστά.Θα σοτ πώ όμως μιας και είσαι της παρέας εδώ ψάξου καλύτερα.
Δες τι φόρους πληρώνεις και γιατι? ψάξε που πάνε τα λεφτά που πληρώνεις και για ποιούς?
και πίστεψε με δεν είμαι ουτε δημόσιος υπάλληλος και δεν έχω καμια σχέση με την εύκολη δουλεία.Είμαι ακριβώς στους αντίθετους.
Και σε μία πολιτικοί δεν μπωρείς να κάνεισ επιλεκτικά η σου αρέσουν όλα η δεν σου αρέσουν.Απο ότι κατάλαβα το μόνο που σε επηρεάζει εσένα ειναι η βενζίνη.Λυπάμαι που ακόμα υπάρχουν υποστηρικτές αυτης της κυβέρνησης και του μνημονίου.Λυπάμαι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------

Αγαπητέ αναγνώστη, όχι δεν είστε κουτός αλλα μάλλον ζεις σε μια νιρβάνα ή έχεις διακτινιστεί από άλλον πλανήτη! Κια αυτ'ες είναι επιεικείς διαπιστώσεις. Λοιπόν κάτσε και υποστήριζε την κυβέρνηση σου και άσε όλους εμας τους "έξυπνους" να φωνάζουμε!! Α!! κια όσο αφορά το ερωτημά σου απο που προκύπτουν οι συντάξεις ανω των 1800 ευρω ίσως δεν γνωρίζεις ότι υπάρχουν δουλειές με πολύ περίεργα ωράρια εργασίας και ένσημα βαρέα και ανθυγιεινα πο! υ έχουν παρα πολλές κρατήσεις αλλά στο τέλος σουν αποδίδουν και μιά πολύ καλή σύνταξη. Αλλά σιγουρα εσύ δεν τα γνωρίζεις γιατί απο όσο κατάλαβα καλά έχεις βολευτεί!!!Ξέρεις κάτι? Είμαι 47 ετών και κοντεύω τα 9000 ενσημα βαρέα ανθυγιεινά. Κάτσε και υπολόγισε λοιπόν!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!