tromaktiko: Τί θα κάνουμε Έλληνες;;;

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Τί θα κάνουμε Έλληνες;;;



Θα ήθελα να διαπιστώσω τα όσα πίστευα και πρακτικώς!!! Έτσι ξεκίνησα με την σημαία μας ριγμένη στον σώμα μου και πήγα στην πλατεία στην «ΠΝΥΚΑ του 2011».
Περίμενα υπομονετικά καθισμένος στα σκαλιά του Δημοτικού Θεάτρου (βλέποντας τα εχθρικά βλέμματα να με κατασπαράζουν) να μου δοθεί η ευκαιρία να πάρω το μικρόφωνο να μιλήσω. Ο τελευταίος συνομιλητής έκλεινε λέγοντας πως η πλατεία σήμερα έπρεπε να είναι κατακλυσμένη από αλληλεγγύη ,από ανθρωπιά ,από αγανακτισμένους .. Ήταν για εμένα μια καλή πάσα παίρνοντας τον λόγο να πω ,πως αυτή η πλατεία θα έπρεπε να είναι και κατακλυσμένη από Ελληνικές σημαίες!!!! Έκανα το λάθος . δεν φτάνει που είχα την Ελληνική σημαία το είπα και δια μικροφώνου και το άκουγαν και όσοι δεν είχαν οπτικό πεδίο ..τα ουυυυυυυυ πολλά ,αλλά με άφηναν παγερά αδιάφορο ,συνέχισα και μίλησα πως εγώ είμαι εδώ για να αγωνιστώ με τους υπόλοιπους συμπατριώτες μου να διώξουμε το ΔΝΤ ,να καταδικαστούν όσοι έκλεψαν τον ιδρώτα μας ,να μας δίνετε η δυνατότητα δημοψηφίσματος για κάθε σοβαρό θέμα!!! Δεν είμαι εδώ σήμερα για να αλλάξω το πολιτικό σύστημα ή το Πολίτευμα ...αγωνίζομαι για να μείνει αναλλοίωτη η γλώσσα μας , η σημαία μας, τα έθιμα μας, τα σύνορα μας ....τα ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ ήταν πάρα πολλά..προστέθηκε το σύνθημα .."Έλληνες και Ξένοι, εργάτες ενωμένοι..."......απάντησα ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ ΚΥΡΙΟΙ..............ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ ΚΥΡΙΟΙ..................εγώ παλεύω για την κόρη μου να συνεχίσει να είναι Ελληνίδα και χριστιανή....σε μια ελεύθερη ΕΛΛΑΔΑ με Έλληνες κυβερνήτες .......τα ουυυυυυυυυυυυυυυ πάρα πολλά.................Τελείωσα λέγοντας θλίβομαι που είμαι ανάμεσα σε 3000 ΕΛΛΗΝΕΣ και φέρω μόνο εγώ σημαία.......και πως ο μοναδικός που προσφέρθηκε να έρθει μαζί μου με σημαία ήταν το παιδί μιας φίλης μετανάστριας το οποίο είναι γεννημένο εδώ και διδάσκεται την Ελληνική παιδεία ..ΦΙΛΗΣΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥΣ!!!!

Φεύγοντας ολομόναχος με την σημαία μας αγκαλιά κάποιοι με έφτυναν με το βλέμμα τους και 10-15 άτομα χαμηλόφωνα έρχονταν και μου έλεγαν μπράβο αγόρι μου καλά τα είπες!!!!

Γύρισα σπίτι με συναισθήματα που δεν έχω ξανανιώσει... την μία να κλαίω από ντροπή που με χλεύαζαν 3000 άτομα, και την άλλη υπερήφανος που υπερασπίστηκα την κληρονομιά να είμαι Έλληνας!!!

Μπήκα στην σελίδα του «κινήματος» και διάβαζα να μιλάνε για το δικό μου περιστατικό χωρίς να με ξέρει κανείς ,να ακούω από κόσμο πως μετά τον χλευασμό μου έφευγαν αηδιασμένοι και απογοητευμένοι. Αποφάσισα να μιλήσω και να πω ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ. ΔΕΝ ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΤΑ ΟΠΛΑ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΜΑΧΗ..
ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ.... ΌΧΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ!!!

Εκεί που έλεγα να ηρεμήσω έφαγα άλλη μία κατραπακιά ανθελληνισμού. Στην σελίδα των αγανακτισμένων υπάρχει ένας χάρτης που έχει τις πόλεις που συμμετέχουν στο κίνημα.. Στον συγκεκριμένο χάρτη τα Σκόπια αναφέρονται ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!! Εννοείται πως στην παρατήρησή μου αυτή η απάντηση ήταν ...καλά είσαι γραφικός όλος ο κόσμος Μακεδονία τους λέει στον χάρτη τον δικό μας σε πείραξε!!!!

Σήμερα πλέον δηλώνω πως ο αγώνας αυτός δεν είναι για τους Έλληνες είναι για τα σκοτεινά συμφέροντα κάποιων που επιβουλεύονται την Πατρίδα μας..
Τι θα κανουμε Έλληνες????
Θα τους αφησουμε να εκμεταλλεύονται την αγανάκτηση μας???
Θα τους παραδώσουμε την πλατεια μας????
ΟΧΙΙ!!!
Η πλατεια ειναι δικη μας, ο αγώνας δικός μας..
Κατέβα περηφανε Έλληνα με την ελληνική σου σημαια και διεκδίκησε οσα σου κλεψανε!!!
Πάρε τον αγωνα στα χερια σου, διεκδίκησε το καλυτερο για την πατριδα σου και οταν λύσεις τα δικα σου προβληματα βοηθάς και ολο τον κοσμο χωρίς να χάσεις την ταυτότητα σου, τα συνορα σου, την γλωσσα σου, την ιστορία σου!!!

Υ.Γ. Τα όσα συμβαίνουν στην ΠΑΤΡΑ είναι εντελώς άσχετα με όσα συμβαίνουν στην υπόλοιπη χώρα.. έχοντας δει από Βίντεο την συμπεριφορά του κόσμου σε Σύνταγμα και Λευκό Πύργο μου κάνει μια πραγματική Ελληνική Υπόθεση!!!

Στην περίπτωση που δεν καταφέρουμε να αλλάξουμε το κλίμα στην Πόλη μας θα συνεχίσουμε τον αγώνα στην Αθήνα!!!!

ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΛΕΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!