tromaktiko: Αηδιάζω...

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Αηδιάζω...



Έχω απελπιστεί με όλα αυτά που βλέπω να εξελίσσονται μπρος τα μάτια μου!
Ακούω,βλέπω, ζω καθημερινά καταστάσεις που μάλλον δεν θέλω να τις "χωνέψω"!
Χθες πάλι πήρα είδηση ότι κάτι κουβεντιαζόταν έντονα!

Έκλεινα την τιβι αρνούμενη ασυναίσθητα να ακούσω για πολλοστή φορά τους φωστήρες να με "απειλούν"!!
Στρουθοκαμήλισα για άλλη μια φορά σε αυτόν τον "βιασμό" ψυχής!
Να απειλούν εμένα, τα παιδιά μου, τους συγγενείς , τους φίλους , τους γνωστούς,τους άγνωστους Έλληνες!!!
Ναι!!!!!!!!!!
Μας απειλούν ότι αν δεν υποκύψουμε,αν δεν συναινέσουμε με το "καλό", δεν θα έχουμε χρήματα σε λίγες μέρες!!
Θέλουν να μας πουν δλδ ότι όλο αυτό το "πακετάκι" δεν το ήξεραν ότι θα εξελιχθεί λίαν συντόμως???
Μας δουλεύουν?????????Μπααααα!!!Ιδέα μου!!!
Δυο χρόνια τώρα, όλο και σπρώχνουν,σπρώχνουν με το μαλακό, με την βαζελίνη, να μην πονέσουμε μωρέ τα καημένα και φωνάξουμε!!!
Άμα σου λέει το σπρώχνω μαλακά, (το όλο θέμα, μην παρεξηγηθώ!) δεν θα βγουν στους δρόμους , δεν θα ουρλιάξουν, δεν θα βάλουν φωτιές!!
Θα το καταπιούν λίγο-λίγο το κινίνο, θα το περάσουν στο τέλος για μέλι,θα πουν και ένα,,,αααχχχχ!!!!τι νόστιμο!!!!!
Θέλω κι άλλο!!!Τέλειωσε καλέεεεε????????????
Έτσι!!!Έτσι ακριβώς γίνεται και όλοι εμείς κάνουμε ότι δεν συμβαίνει και κάτι το τόσο τρομερό,ότι θα κρατήσει λίγο, ότι δεν θα χτυπήσει την δική μας πόρτα!

Είναι η δεύτερη φορά στη ζωή μου που λέω αυτή την πρόταση και κυριολεκτώ!(μακριά από την δική μου πόρτα, όπου θέλει ας πάει!)
Η πρώτη ήταν πριν λίγα χρόνια όταν την 'φώναξα' σε συνέντευξη που δώσαμε τρεις μανάδες για να κρατηθεί ανοικτή η ΜΕΘ παίδων εδώ στο ΠΑΓΝΗ!
Η δεύτερη είναι όταν απολύθηκα πριν 9 μήνες, ήμουν από τους πρώτους απολυόμενους λόγω επερχόμενης κρίσης!(στο δικό μου περιβάλλον)!
Σήμερα, μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, κοιτώ γύρω μου και κάθε τόσο υπάρχει στο δικό μου άμεσο, φιλικό,γνωστό περιβάλλον και ένας ακόμα απολυόμενος!
Και το κακό δε σταματά στο ότι μένει κανείς άνεργος!
Ενός κακού , μύρια έπονται!
Αντιλαμβάνομαι να "διαλύουν" οικογένειες, να πέφτει μαρασμός, κατήφεια,τρόμος!
Πολλά όλα αυτά που φέρνει όλη αυτή η κατάσταση.
Εδώ , στη δική μου πόλη, έχει γίνει της "μοδός", κάθε λίγο να αυτοκτονεί κάποιος επιχειρηματίας!
Και θα μπορούσα να απαριθμήσω χίλια πράγματα που συμβαίνουν κάθε μέρα γύρω μας, αλλά θα μου τελειώσει το..μελάνι!!
Απλά φίλοι μου, αναρωτιέμαι...

Χάθηκε ένας "τρελός" να βάλει φωτιά σε αυτό το εκκολαπτήριο-κολαστήριο που λέγεται Βουλή???
Χάθηκαν οι ήρωες Έλληνες?????
Χάθηκαν τα μορφωμένα νιάτα να βγουν στους δρόμους να ουρλιάξουν???
Χαθήκαμε όλοι εμείς οι μεσήλικες, οι μέχρι χθες νεόπλουτοι, καλοπερασάκηδες,να βροντοφωνάξουμε ένα...ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!!!!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΞΕΠΕΣΜΟΣ!!!!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΣ!!!
ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!
ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΟΣΟ-ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΕΦΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!