tromaktiko: Αυτά είναι τα σανδάλια μου

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Αυτά είναι τα σανδάλια μου



Αυτά είναι τα σανδάλια μουΓεγονός είναι πλέον το νέο εγχείρημα της Μαριέττας που έχει να κάνει με καλοκαιρινά σανδάλια. Η κολεξιόν λέγεται «Mariettas Fantasy» και είναι μοναδική: κάθε σχέδιο υπάρχει σε ένα μόνο νούμερο, αυτό που παραγγέλνει ο καταναλωτής.
Υπάρχει και σχετική ιστοσελίδα, όπου οι πελάτες μπορούν να δουν την ίδια να ποζάρει με τις δημιουργίες της και να παραγγείλουν εκείνα που επιθυμούν. «Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι που μας πέρασε, όταν αποφάσισα να φτιάξω χειροποίητα δερμάτινα σανδάλια για προσωπική μου χρήση. Η μητέρα μου είχε τον τρόπο να πραγματοποιήσει την έμπνευση μου», γράφει στην ιστοσελίδα της, προσθέτοντας πως οι φίλες της ήταν οι πρώτες που φόρεσαν τις δημιουργίες της.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!