tromaktiko: Εταιρείες στοιχήματος και ψιλά γράμματα

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Εταιρείες στοιχήματος και ψιλά γράμματα



Θα ήθελα να κανω γνωστη την περιπαιτεια μου με μια εταιρεια στοιχηματος μεσω internet (bet 365). Oταν εγγραφηκα στην εταιρεια... μου εκαναν bonus το 100% της πρωτης μου καταθεσης.
Ετσι λοιπον κατεθεσα 100 ευρω και μου εκαναν δωρο (δελεαστικο θα ελεγα) αλλα 100. Μετα απο τρεις μηνες και αφου ειχα παιξει αρκετες φορες (αλλες κερδισμενος αλλες χαμενος) μου μηδενισαν το υπολοιπο μου 149,5 ευρω εντελως ξαφνικα και χωρις καμμια προειδοποιηση.
Σε επικοινωνία μαζι τους μου ανεφεραν τα μικρα γραμματα που δεν ειχα διαβασει... οτι αν δεν συμπληρωνα εναν τζιρο μεσα σε 90 ημερες μου μηδενιζουν τον λογαριασμο οσα λεφτα και να εχει μεσα δηλ. μου εκαναν δωρο 100 ευρω και μου ΕΚΛΕΨΑΝ 149,5 δηλ. κερδος 49,5 ευρο με τα ψιλα γραμματα.
Προσοχη σε όλους τους παικτες θα σας τα παρουν μεσα απο την τσεπη. ΝΤΡΟΠΗ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!