tromaktiko: Έλεος πια με τα λάθη στις τιμές Carrefour...

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Έλεος πια με τα λάθη στις τιμές Carrefour...



Σήμερα καθώς ολοκλήρωσα τις αγορές μου στο εν λόγω κατάστημα της Κομοτηνής με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη όταν έφτασα στο ταμείο...
Αλλά ας τα πάρω από την αρχή...Θέλησα να αγοράσω κάτι ξυραφάκια γνωστής μάρκας που στο ράφι είχαν τιμή 4,20 ευρώ..Εκείνη την ώρα ήταν ο υπάληλος που περνούσε τις τιμές και τον ρώτησα αν η τιμή αυτή ισχύει καθώς μου φάνηκε λίγο χαμηλή.Εκείνος τσέκαρε το προϊόν σε μια φορητή συσκευή και με διαβεβαίωσε ότι η τιμή είναι 4,20 ευρώ.
Εγώ,όντας φοιτητής και με περιορισμένα χρήματα στην τσέπη,έκανα την απαραίτητη πρόσθεση και έβαλα το προϊόν στο καλάθι...
Όταν έφτασα όμως στο ταμείο το σύνολο ήταν κάτι παραπάνω από αυτά που είχα υπολογίσει..Ο λόγος?Τα ξυραφάκια χτυπήθηκαν στο ταμείο 7,00 ευρώ!!!!!Το αποτέλεσμα??Να βγει ο λογαριασμός παραπάνω από τα χρήματα που διέθετα και να γίνω ρεζίλι...Αφού ενημέρωσα την ταμεία για το λάθος,επέστρεψα το προϊόν καθώς δεν είχα να το πληρώσω...
Δεν λέω,είναι ανθρώπινο να γίνονται λάθη αλλά νομίζω πως έχει παραγίνει το κακό εκεί στα εν λόγω καταστήματα..Μου έχει συμβεί επανειλημένα να βλέπω άλλη τιμή στο ράφι και άλλη στην απόδειξή μου..Δεν θέλω να πιστεύω πως είναι μια άσχημη τακτική αλλά βρε παιδιά προσέχετε λίγο.......

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!