tromaktiko: Απάντηση Για Καταγγελία Conn-X

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Απάντηση Για Καταγγελία Conn-X



Αγαπητε φιλε αναγνωστη,ειμαι αυτος που αναρτηθηκε 8 κ 15 πμ η απατη conn-x!
θα σου προτεινα να πας σε ενα καταστημα γερμανος μονος σου κ να κανεις διακοπη της συνδεσης σου,εγω αυτο εκανα σημερα κ δεν θα εχω internet απο δευτερα,πρεπει ομως να σιγουρευτης οτι δεν θα εχεις το προστιμο τον 50 ευρω οπως μου ειπαν κ μενα,θα πρεπει η συνδεση σου στο συστημα να ειναι αοριστου κ οχι 12μηνη,εξακριβωνεται αυτο απο ενα καταστημα γερμανος.κ αυτα που λενε για τις συνομιλιες που ειναι ηχογραφημενες,εχουμε καθε δικαιωμα απο το νομο να τις παρουμε κ εμεις στα χερια μας κ να κινηθουμε δικαστηκα.οι ανθρωποι ειναι γελιοι,θελουν να γινουν κλεφτες αλλα κλεφτης γεννιεσαι,δεν γινεσαι!βρειτε αλλα επειχειρηματα (κυριοι υπεθυνη του οτε κ του conn-x γενικοτερα),για να κλεψετε!αντι να χαλασω χρηματα για να κινηθω δικαστικα,θα σας δυσφημιζω καθε μερα μεσα απο αυτη τη σελιδα κ θα προσπαθω να προφυλαξω ανυποπτους πολιτες να μην παθουν οτι παθαμε εμεις!κ γω δεν ειμαι κατοχος του αριθμου,αλλα τον διαχειριζομαι εγω κ η τελευταια (κυρια)που μιλησε μαζι μου απο το γραφειο παραπονων μου ειπε οτι δεν μπορει να κανει κατι γιατι το τηλ.ανηκει αλλου.πολυ λογικα μιλατε της απαντησα,αλλα πειτε μου αφου μιλησατε με εμενε που δεν ειμαι κατοχος του τηλ.πως κανατε ενεργοποιησει συμβολαιου?δεν ηξερε τι να μου απαντηση!!!!ενταξει κυριε μου λεει θα το κοψουμε!ηταν η απογευματινη βαρδια στο 23103615.. την 27/05/2011!δεν κανετε κυριες για αυτη την θεση!προσεξτε καλα φιλοι αναγνωστες,οταν ακουτε οτι σας τηλεφωνουν απο τον οτε για να σας ενημερωσουν για καποια προσφορα που υπαρχη μαζι με το conn-x που εχετε,μην τους εμπιστευεστε επειδη ακουτε ενα (εμπιστο ονομα που ονομαζεται οτε)κλειστε τους το τηλεφωνω καταμουτρα,αν θα τους φερθητε ευγενικα κ τους πειτε ευχαριστω δεν ενδιαφερομαι,το ευχαριστω κ μονο ηχογραφηται κ λαμβανεται ως δεσμευση συμβολαιου 12 μηνων!!!!!!!ας μας απαντησουν κατι οι αδιστακτοι απατεωνες του conn-x μεσω αυτης της σελιδας τι εχουν να μας απαντησουνευχαριστω!

αναγνωστης!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!