tromaktiko: Καταγγέλωντας την cosmote

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Καταγγέλωντας την cosmote



Τους τελευταίους 2 μήνες παρατήρησα πως η κάρτα που έβαζα στο κινητό μου (10ευρω) τελείωνε κάπως γρήγορα....
Συγκεκριμένα ενώ η κάρτα μου μπορεί να διαρκούσε έως και 3 εβδομάδες τώρα δεν διαρκούσε πάνω από 4 μέρες. Την πρώτη φορά δεν έδωσα σημασία, την δεύτερη φορά λέω θα μίλησα λίγο παραπάνω με κανέναν, την τρίτη φορά δεν θέλησα να ασχοληθώ. Εντωμεταξύ παρατήρησα, πως κάθε φορά που έβαζα κάρτα, μου ερχόταν κάθε πρωί στις 8 (δώστε βάση στην ώρα) μήνυμα που έλεγε “Μόλις μπήκες στο ιντερνετ. Έχεις πρόσβαση για 24 ώρες, χρέωση 1 ευρώ ”. Αυτό γινόταν μέχρι να τελειώσει οριστικά η κάρτα μου και ξανά άρχιζε μόλις έβαζα την επόμενη. Μέχρι όμως να την ψυλλιαστώ πρόλαβαν και μου έφαγαν τα 5 κάρτες λυκόσκυλα. Θεώρησα ότι είναι διαφημιστικά όλα αυτά τα μηνύματα και δεν τα άνοιγα καν. Άλλωστε στις 8 το πρωί τυχαίνει να κοιμάμαι βλέπεται.
Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο 13838 και ρώτησα γιατί με χρεώνει κάθε μέρα χωρίς να κάνω ουσιαστικά τίποτα και τι είναι όλα αυτά τα μηνύματα. Μου λέει η Κυρία εκεί, πως έχει ενεργοποιηθεί το ίντερνετ αλλά μόνο όταν μπαίνω στο ίντερνετ χρεώνομαι. Ρώτησα λοιπόν πως ενεργοποιήθηκε… Μου λέει πως μπορεί να πατήθηκε το κουμπάκι του ιντερνετ πάνω στο κινητό και να ενεργοποίησα καταλάθος το ίντερνετ. Βεβαία εννοούσε πως και κάθε πρωί στις 8 που εγώ κοιμόμουν, ξυπνούσα και πάταγα κατά λάθος το άτιμο το κουμπάκι και σέρφαρα…
Από μένα έκλεψαν κοντά στα 40-50 ευρώ από εσάς;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!