tromaktiko: Crocodilino με το κυάλι πια

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Crocodilino με το κυάλι πια



Επειδή το έχω ξεκινήσει εγώ το θέμα λίγο πριν την
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_5249.html
"Αγανακτισμένη νονά" θα απαντήσω εδώ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_6655.html.
Όπως ο καταστηματάρχης ή ο υπάλληλος δεν ξέρει τα ενδοοικογενειακά μου έτσι και εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω τα δικά τους και τι ισχύει με τις εταιρείες τους κλπ.
 Ποτέ όμως δε διαφώνησα ούτε εγώ ούτε η κυρία που έγραψε για τον τρόπο λειτουργίας τους. Απλά όταν πάς σε ένα τέτοιο κατάστημα και αναφέρεις τι πρόβλημα υπάρχει και ότι θα πάει σε άλλη περιοχή οφείλουν να σε ενημερώσουν για το τι μέλλει γενέσθαι. Τυχόν ψέμα τους τότε δίκαια αναφέρεται σαν αντιεπαγγελματισμός και μη σεβασμός στον πελάτη. Όπως πολύ σωστά μου μίλησαν στο τηλεφωνικό τους κέντρο όταν τους κάλεσα και ανέφερα το πρόβλημα ότι ο τρόπος
λειτουργίας είναι αυτός απλά ο καταστηματάρχης θα έπρεπε να πάρει ένα τηλέφωνο στο κατάστημα στην Πάτρα στην περίπτωσή μου ή στο αντίστοιχο κατάστημα της "αγανακτισμένης νονάς" και να ρωτήσει αν υπάρχει ο κωδικός ώστε αν χρειαστεί να αλλάξει το νούμερο, να μπορέσει.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!