Όμως ο Vettel, εκμεταλλευόμενος και το παραπάνω set φρέσκιας μαλακής γόμας που είχε στην διάθεση του, κατάφερε να περάσει τον Ισπανό μετά το δεύτερο pit stop και να οδηγήσει μέχρι το τέλος τον αγώνα παίρνοντας την τέταρτη (και πιο παλικαρίσια) φετινή του καρό σημαία.
Δεύτερος έμεινε ο Lewis Hamilton, που στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα πίεσε όσο μπορούσε τον Γερμανό, για αρκετούς γύρους ήτανε κολλημένος στον διαχύτη του Vettel, χωρίς όμως τελικά να καταφέρει να του κλέψει την νίκη.
Την τρίτη θέση του βάθρου πήρε ο Jenson Button, στον καλύτερο φετινό του αγώνα. Τέταρτος τερμάτισε ο Mark Webber μπροστά από τον μαχητικότατο Fernando Alonso, στην έκτη και έβδομη θέση οι δύο Mercedes των M.Schumacher και N.Rosberg, ενώ όγδοος σε έναν πολύ καλό αγώνα από την τελευταία θέση τερμάτισε ο Heidfeld. Την δεκάδα έκλεισαν οι δυο Sauber τον Perez και Kobayashi.
Η εκκίνηση…
Ο Webber εχθές είπε πως θα ήθελε στην πρώτη στροφή να είναι πρώτος ώστε να είναι χαρούμενος.. Μάλλον μετά από την κίνηση του Alonso, που πήρε απαιτητικά και με αρκετά κότσια την κλειστή του Αυστραλού την ώρα που ο Webber ανεπιτυχώς προσπαθούσε να κρατήσει τον Vettel πίσω του, δεν θα πρέπει να τον άφησε ιδιαίτερα χαρούμενο στρίβοντας από την τρίτη θέση. Αναμφίβολα η κίνηση του Alonso είναι το highlight της φετινής σεζόν μέχρι τώρα και ας μην έκρινε τελικά το αποτέλεσμα του αγώνα.
Κακή εκκίνηση έκανε ο Jenson Button που έπεσε 10ος ενώ αντιθέτως πάρα πολύ καλή εκκίνηση έκανε και ο M.Schumacher που είχε και επαφή με τον V.Petrov, περνώντας μπροστά από τον teammate του Nico Rosberg.
Ο Αγώνας…
Ύστερα από την εκκίνηση δημιουργήθηκε ένα τρενάκι στις πρώτες θέσεις μεταξύ των Alonso, Vettel, Hamilton με τον Webber λίγο πιο πίσω.
Από τους πρωτοπόρους ο πρώτος που μπήκε στα pit ήτανε ο S.Vettel που εκμεταλλευόμενος το φρέσκο set μαλακής γόμας που είχε από τις κατατακτήριες προσπάθησε να περάσει τον Ισπανό. Ο Vettel όνως βγήκε πίσω από τους Button και Massa, αλλά πολύ αποφασιστικά ξεμπέρδεψε πολύ γρήγορα και από τους δυο και διατήρησε χωρίς κόστος τουλάχιστον την δεύτερη θέση.
Ο Button πέρασε τον Massa κάτι που έκανε πολύ εύκολα και ο Webber που μόλις είχαι μπει και αυτός στα pit και είχε βγει πίσω από τον Βραζιλιάνο.
Στον 15ο γύρο ο Button μπήκε στα pit για το πρώτο από τα τρία pit stop που θα έκανε, και από κάπου εκεί άρχισε ο εκπληκτικός αγώνας του Βρετανού. Πρώτο θύμα του Button στην πορεία του για το βάθρο ήτανε ο M.Schumacher.
Στον 18ο και στον 24 γύρο μπήκαν στα pit οι Vettel και Hamilton αντίστοιχα, με τους δύο πιλότους να καταφέρνουν να βρεθούν μπροστά από τον Alonso που σιγά σιγά άρχισε να χάνει έδαφος, με τον Webber να είναι κολλημένος πίσω του.
Ο Αυστραλός έμεινε αρκετούς γύρους πίσω από τον Alonso χωρίς να καταφέρει να τον περάσει. Και αφού δεν μπορούσε να τον περάσει ο Webber που καθυστερούσε πίσω από τον Alonso, τους πέρασε και τους δύο ο Jenson Button. Ο Βρετανός τους έριχνε 2 δευτερόλεπτα στον γύρο και στον 37 γύρο πέρασε τόσο τον Webber στην πρώτη στροφή (ίσως και να είχαν επαφή), όσο και τον Alonso που δεν έφερε καμία αντίσταση προφανώς γιατί γνώριζε πως δεν θα μπορούσε να αντισταθεί στον Βρετανό, που εκείνη την στιγμή φορούσε την φρέσκια μαλακή γόμα της Pirelli.
Με τον Button σιγά σιγά να εξασφαλίζει το βάθρο η προσοχή στράφηκε στην κορυφή με τον Vettel να κρατά με νύχια και με δόντια.. ή καλύτερα με KERS ή όχι τον Lewis Hamilton πίσω του.
Ο Webber κατάφερε μέσω της στρατηγικής να περάσει μπροστά από τον Alonso, την ίδια ώρα που ο Massa έκανε τε-τα-κε χάνοντας τον έλεγχο της Ferrari. Η αλήθεια είναι πως σε μια χρονιά που τα πάντα, όπως ο καιρός που δεν ξεκολλά από την λιακάδα (λέτε να είχε δίκιο ο Bernie που ήθελε τεχνίτη βροχή κα τον κράζαμε;;;;;;) ή την αξιοπιστία που δείχνουν τα μονοθέσια αλλά και διάφορους άλλους λόγους που έχουν συνωμοτήσει για να μην γίνετε τίποτα αναπάντεχο στην πίστα με το safety car για πέμπτη φορά να παίρνει ρεπό, το τε-τα-κε του Massa (μαζί με την εγκατάλειψη του Kovalainen) μας θύμισαν πόσο εύθραυστη είναι η Formula 1.
Οι τελευταίοι γύροι ήτανε εκπληκτικοί με τον Hamilton να είναι κολλημένος στην πίσω πτέρυγα του Vettel, με τον Γερμανό όμως να αντέχει την πίεση και χωρίς να κάνει κανένα λάθος πήρε μια τεράστιας σημασιολογίας νίκη, κυρίως στο ψυχολογικό κομμάτι (αλλά και στο βαθμολογικό), αφού για αυτή την νίκη έπρεπε να ιδρώσει παραπάνω για να την πάρει. Επιπλέον πήρε μια άτυπη ρεβάνς από τον Hamilton για το gp της Κίνας και την νίκη του Βρετανού.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Button, με την Mclaren μάλλον να μένει ικανοποιημένοι με το 2-3, ενώ τέταρτος τερμάτισε ο Webber σε έναν αγώνα που θα ήθελε να είχε καλύτερη κατάληξη.
Ο Fernando Alonso πάλεψε με τα θηρία, ήταν σίγουρα ο πρωταγωνιστής του πρώτου μέρους του αγώνα όμως λόγο ελαστικών αλλά και της δυναμικής της Ferrari δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση που μάλλον ήτανε το ταβάνι για σήμερα για την Ιταλική ομάδα. Από την άλλη μεριά ο Felipe Massa ήτανε “αλλού” σε ολόκληρη την διάρκεια του αγώνα, και τελικός εγκατέλειψε.
Πολύ καλό πλασάρισμα κάνανε και οι δύο Mercedes στην έκτη και έβδομη θέση, με τον Schumacher να κάνει έναν αρκετά καλό αγώνα που τον έφερε μπροστά από τον teammate του N.Rosberg. Πίσω τους τερμάτισε ο N.Heidfeld που έδωσε και την ψυχή του, κατάφερε να περάσει αρκετά μονοθέσια (όπως και τον teammate του), μάζεψε ολόκληρη την διαφορά από τις Mercedes όμως έμεινε από γύρους… Η Mercedes πια κατάφερε να μειώσει την απόσταση από την Renault στους 6 βαθμούς ενώ δείχνει να βρίσκετε σε καλύτερη φόρμα. Ειδικά όσο ο Heidfeld θα εκκινεί από τις πίσω θέσεις για διάφορους λόγους.
Την δεκάδα έκλεισαν οι δυο Sauber σε έναν αθόρυβο, αλλά και πολύ αποτελεσματικό αγώνα ταυτόχρονα για την Ελβετική ομάδα. Ο Perez πήρε τους πρώτους του βαθμούς στην Formula 1, ο Kobayashi συνεχίζει απτόητος να μαζεύει βαθμούς, και η Sauber όλο και πιο πολύ εδραιώνετε στην έκτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Στις βαθμολογίες ο Vettel έχει αρχίσει να παίρνει μεγάλο προβάδισμα καθώς πια είναι 41 ολόκληρους βαθμούς μπροστά από τον δεύτερο Lewis Hamilton. Στους κατασκευαστές η Red Bull έχει φύγει με 47 βαθμούς από την Mclaren, με την Ferrari να είναι αρκετά πίσω στους 75. Η μάχη γίνετε μεταξύ Renault και Mercedes που τους χωρίζουν 6 βαθμοί, ενώ η Sauber έφτασε τους 11. Βαθμούς έχουν και οι Toro Rosso και Force India, από 6 και 4 αντίστοιχα.
Δείτε την εκκίνηση και τον τελευταίο γύρο του Grand Prix: http://www.balla.gr