tromaktiko: Πιθανή απάτη από (δήθεν;)εταιρεία ερευνών και σεμινάριο για το στοίχημα στο internet!

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Πιθανή απάτη από (δήθεν;)εταιρεία ερευνών και σεμινάριο για το στοίχημα στο internet!



Χθές 14/05/2011 γύρω στις 21:45 το βράδυ με πήραν τηλέφωνο στο κινητό μου(!?) από τον αριθμό 6974477961 begin_of_the_skype_highlighting            6974477961      end_of_the_skype_highlighting και άρχισε μία κυρία να μου λέει ότι τηλεφωνεί από μία εταιρεία Άμπακους εάν άκουσα καλά, και ότι με καλούν να παρεβρεθώ σε ένα...
σεμινάριο που διοργανώνει για όσους παίζουν στοίχημα στο internet(έτσι ακριβώς το είπε) σε μία διεύθυνση που δεν θυμάμαι (ίσως Κηφισσού τάδε) και για όσους θα πάρουν μέρος σε αυτό το σεμινάριο διάρκειας 2 ωρών θα δοθούν σαν έπαθλο 35! ευρώ μετρητά!(?)
Της είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω και πριν προλάβω ή μάλλον καθώς την ρωτούσα πού βρήκε το κινητό μου τηλέφωνο και κάλεσε μου το έκλεισε!(?)
Επειδή πήρε χωρίς απόκρυψη προσπάθησα καμιά δεκαριά φορές να την πάρω πίσω στο 6974477961 begin_of_the_skype_highlighting            6974477961      end_of_the_skype_highlighting που με κάλεσε με απόκρυψη και μη και ή μου το έκλεινε ή το άφηνε να χτυπάει!(?)Μέχρι και μύνημα έστειλα για να δώ εαν ήταν όντως κινητό και όχι κάποιος αριθμός που εμφανίζεται από εταιρικό τηλεφωνικό κέντρο και μου ήρθε αναφορά παράδοσης άρα κινητό ήταν!Στο μύνημα μου τους ρώτησα πού βρήκαν το κινητό μου και πώς γνώριζαν εάν στοιχηματίζω online ή όχι!;(?)Φυσικά απάντηση δεν έλαβα!Οπότε πώς να μην σκεφτώ ότι το όλο θέμα είναι απάτη!;!
Ενημέρωσα σχετικά και τα δύο στοιχηματικά site που έχω λογαριασμό και μου απάντησαν σήμερα και οι δύο εν ολίγοις ότι δεν μπορούν να δίνουν τέτοια στοιχεία και το πρόβλημα είναι μεταξύ εμού και του ατόμου ή της εταιρείας που με κάλεσε.Να αναφέρω εδώ ότι δεν ξέρει κανείς ότι στοιχηματίζω online εκτός απ'την τράπεζα που έχω μία χρεωστική και η οποία δεν εκρίνει πλέον της καταθέσεις σε στοιχηματικά site την Alpha Bank που δεν νομίζω να τους δώσαν αυτοί τέτοια στοιχεία!(Άλλωστε και στις συνναλαγές φαίνεται μόνο η χώρα και αριθμός ΑΤΜ!).Το κινητό μου είνα ! απόρρητο και δεν υπάρχει στους ενοποιημένους καταλόγους όπως το δήλωσα πριν κανα χρόνο!Κωδικούς και λοιπά τους προσέχω και ελέγχω πάντα τις IP που έχουν μπει στο λογαριασμό μου στα στοιχηματικά αυτά sites για να ξέρω εάν παραβιάστηκαν ή όχι!
Να αναφέρω ενδεικτικά χωρίς να ξέρω εάν όντως κάποια από αυτές τις εταιρείες έχει σχέση καθώς ίσως απατεώνες να χρησιμοποίησαν την επωνυμία τους οπότε ίσως αφορά και αυτές ότι από μία έρευνα που έκανα στο google η μόνη ελληνική άμπακους εταιρεία ερευνών που βρήκα και μπορεί να έχει σχέση είναι αυτη: http://directory.esomar.org/Greece/r521_Abacus-Research.php που όμως η φερόμενη ώς ιστοσελίδα τους http://www.abacus.com.gr/ δεν λειτουργεί εάν πληκτολογήσεις όμως στον browser μόνο το http://www.abacus.gr/ γίνεται ανακατεύθυνση σε άλλη εταιρεία ερευνών και με άλλη ταχυδρομική διεύθυνση την http! ://www.unisystems.gr/ περίεργο δεν είναι;!(?)
Όλα αυτά λοιπόν τα γεγονότα μου δημιούργησαν ερωτηματικά και δυστηχώς δεν συγκράτησα την διεύθυνση!Πού βρήκαν το κινητό μου κιόλας τηλέφωνο και πώς ξέραν ότι στοιχηματίζω στο internet και γιατί καλέσαν 10 παρά το βράδυ Σαββατου!?!;!(?)Οπότε απάτη μου μυρίζει!
Επαναλαμβάνω πώς τα site των εταιρειών ίσως και να μην έχουν και καμία σχέση με την υπόθεση αλλά έπρεπε να το ψάξω.ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ κάτι σχετικό ή του συνέβει κάτι παρόμοιο εάν θέλει ας το αναφέρει!Το τηλέφωνο που με κάλεσε ήταν το 6974477961 begin_of_the_skype_highlighting            6974477961      end_of_the_skype_highlighting .Εγώ είμαι καλυμμένος αλλά από την άλλη πρέπει να ενημερώσω για να μην μπλέξει κανείς με απατεώνες!Προσοχή λοιπόν σε ανάλογα τηλεφωνήματα!Και εαν κάποιος τους πάρει διεύθυνση ας την αναφέρει να δούμε τι πραγματικά κρύβεται από πίσω.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!