Τί έπρεπε δηλαδή να κάνει η υπάλληλος για να "εξυπηρετήσει σωστά"? Να σας προτείνει άλλη τιμή?! Κάθε κατάστημα μπορεί να έχει κάποια πράγματα που είναι φθηνότερα ή ακριβότερα από κάποιο άλλο.Το Praktiker μπορεί να έχει πιο φτηνά τον ξύλινο φράκτη πχ., το Leroy Merlin να έχει πιο φτηνά τα είδη μπάνιου πχ. Έτσι είναι η αγορά.Δεν είναι η κάθε υπάλληλος υπεύθυνη για την αξιολόγηση και τιμολογιακή πολιτική των προϊόντων κάθε καταστήματος. Τόσο σοβαρό παράπτωμα έγινε?? Βγες στην αγορά, ψάξε τα προϊόντα και τις τιμές, και ψώνισε. Αυτή είναι η διαδικασία. Απλή κι εύκολη.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ