tromaktiko: Απάντηση "Πρόβλημα με Leroy Merlin"

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Απάντηση "Πρόβλημα με Leroy Merlin"



Σας απαντώ γιατί εργάζομαι ως πωλητής στα Leroy Merlin και γνωρίζω την πολιτική της εταιρείας... (Αναφέρομαι στην ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/leoy-merilin.html που έκανε η αναγνώστρια για το κατάστημα Leroy Merlin.)
Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι από τις λίγες στην Ελλάδα στην οποία προτεραιότητα έχει ο πελάτης. Επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της ώστε πάνω από όλα να είναι ο πελάτης σε ότι και αν κάνουν οι υπάλληλοι της μέσα στο κατάστημα. Σας ενημερώνω ότι η εταιρεία μας προσπαθεί να διατηρεί τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς. Σαν άνθρωποι που είμαστε όλοι μας υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να μας ξεφύγει κάτι από την αντίληψή μας, η εταιρεία όμως τέτοιες περιπτώσεις τις έχει προβλέψει. Στην υποδοχή κάθε καταστήματος μπορεί οποίος θέλει να αφήσει γραπτώς τις απόψεις του, τα παράπονά του και ότι πρόβλημα έχει με την εταιρεία. Να ξέρετε ότι σας ακούμε και προσπαθούμε να βρούμε τις καλύτερες λύσεις. Σας προτείνω να πάτε ξανά στο κατάστημά μας στο Βενιζέλο να μιλήσετε με την υποδοχή και ζητήστε τον υπεύθυνο καταστήματος καινα θέσετε το πρόβλημά σας. Σας διαβεβαιώνω ότι οι συνάδελφοι θα προσπαθήσουν το καλύτερο για σας.

Πωλητής Leroy Merlin
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!