μετά από 11 ημέρες σκέφτηκα να τους καλέσω για να δω τι γίνετε... Η κοπέλα που μου μίλησε με ενημέρωσε ότι θα παραλάβουν σε 1-2 ημέρες την τροφή και ότι δεν φταίνε αυτοί (plus4u) που ο προμηθευτής δεν τήρησε της ημέρες!!! Το ότι κάνεις δεν σκέφτηκε να καλέσει τον πελάτη μόλις πέρα! σαν οι 4-6 ημέρες είναι λάθος του προμηθευτή? Το αστείο τις υπόθεσης είναι ότι μετά από λίγη ώρα με κάλεσε άλλη κυρία και με ενημέρωσε ότι τελικά η τροφή δεν υπάρχει για πούλημα!!! Φυσικά στο site υπήρχε ακόμη για να την πατήσουν και τα υπόλοιπα κορόιδα και φυσικά το ότι περίμενα 11 ημέρες για να μου πουν ότι δεν την έχουν τελικά το πέρασαν στο ντούκου. Είναι το δεύτερο περιστατικό με το συγκεκριμένο e-shop. Τις προάλλες μου είχαν πουλήσει ληγμένη τροφή με αποτέλεσμα ο σκύλος να πάθει πρόβλημα υγείας και αναγκάστηκα να πληρώσω κτηνίατρο/φάρμακα κ! τλ
Φυσικά όταν τους πήρα μου έστειλαν άλλη τροφή ποιο ακριβή χωρίς να πληρώσω την διαφορά και έτσι ξανά-έπεσα στην παγίδα!! Τώρα όμως δεν πρόκειται να ξανά-κάνω αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Το έγραψα εδώ για να ενημερωθείτε για τις τακτικές που χρησιμοποιούν για να σε κρατάνε δέσμιο της παραγγελίας.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ