με σκοπό να καταστεί πιο ελκυστικό για τους χρήστες που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο Facebook, Twitter, Google και άλλες ψηφιακές εναλλακτικές λύσεις επικοινωνίας.
Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν σήμερα, στηρίζονται σε ένα επανασχεδιασμό της μορφής του e-mail, δοκιμές του οποίου το Yahoo ξεκίνησε πριν από επτά μήνες. Οι εκτιμώμενοι 277 εκατομμύρια χρήστες τις δωρεάν υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Yahoo θα περάσουν στη νέα έκδοση κατά τη διάρκεια των προσεχών εβδομάδων.
Η αναβάθμιση θα δίνει την δυνατότητα προβολής των Facebook και Twitter updates να εμφανίζονται στο e-mail box του Yahoo. Υποτίθεται ότι είναι δύο φορές πιο γρήγορο και έχει τη δυνατότητα αποστολής συνημμένων έως και 100 megabytes. Άλλα εργαλεία περιλαμβάνουν καλύτερο έλεγχο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και την ικανότητα να κάνει chat κάποιος με τους φίλους που είναι συνδεδεμένοι στο Facebook.
Αν και υπηρεσία της Yahoo παραμένει μεγαλύτερη από το Gmail, έχει αρχίσει να χάνει έδαφος τον τελευταίο καιρό. Μέσα στον Απρίλιο, το Yahoo καυχιόταν για 277 εκατομμύρια λογαριασμούς e-mail σε όλο τον κόσμο, μια πτώση κατά 3 εκατομμύρια περίπου, ή 1%, από την ίδια εποχή πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών comScore. Εντωμεταξύ, το Gmail έχει φτάσει τα 220 εκατομμύρια παγκοσμίως, αύξηση 43 εκατομμύριων, ή 24% από πέρυσι.
Οι πιστοί χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σημαντικό κεφάλαιο, διότι τείνουν να είναι συχνοί επισκέπτες και συχνά παραμένουν συνδεδεμένοι όταν χρησιμοποιούν άλλες online υπηρεσίες που διαχειρίζεται η ίδια εταιρεία. Το πηγαινέλα στα email μας δημιουργεί πηγή έσοδων τόσο για το Yahoo όσο και για το Google. Τα τελευταία χρόνια όμως το Yahoo δεν δελεάζει τους διαφημιστές, όπως το Google και αυτό είναι ένα πρόβλημα που θα κλιθεί να αντιμετωπίσει μέσω της νέας αυτής προσπάθειας.
http://www.gugoo.gr