tromaktiko: Πανελλαδικές Εξετάσεις 2011

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2011



Καλησπέρα σε όλους τους μαθητές και τους άλλους τους πανγνώστες που έχουν γράψει για το συγκεκριμένο θέμα...
Εγώ έχω τελειώσει εδώ και πέντε (5) χρόνια αυτή την διαδικάσια και αυτή την περίοδο τελειώνω την Σχολή της επιλογής μου.

Αν κάποιος δεί τα συστήματα της παιδείας στην χωρά μας εύκολα αντιλαμβάνεται πως δεν είναι τίποτα σταθερό και τίποτα αξιόλογο, προσωπικά έχω να προτείνω την κατάργηση των Πανελλαδικών και την ελεύθερη είσοδο στις σχολές προτίμησης των υποψιφίων.

Για να έρθω στην φετινή εξετααστική περίοδο θα αναφερθώ στους περισσότερους τομείς που υπάρχουν...Τα παιδιά φέτος ειδικά έχουν μαυρίσει την ψυχολογία τους για το μέλλον της χώρας και της οικονομίας, άρα η ψυχολογία ήταν ΧΑΛΙΑ απο την αρχή των εξετάσεων...

Όσο αφορά τα θέματα των εξετάσεων φέτος, έαν οι μαθητές είχαν προετοιμαστεί σωστά στην ύλη ολόκληρη την χρονιά θα μπορούσαν να τα παλέψουν δεν φταίει ούτε η Επιτροπή Εξετάσεων, ούτε οι διορθωτές ούτε κανείς...ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ

Άρα ανάλογα με τον αγώνα και την προσπάθεια που κάνατε την φετινή χρονιά, έχετε θερίσει και τους ανάλογους βαθμούς. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να μεταφέρεται τις ευθύνες σε άλλους και παρτε το απόφαση ότι δεν κάνατε καλή προετιμασία ή ότι στις εξετάσεις δεν είσασταν ψύχραιμοι για να αντιμετωπίσετε τα θέματα...Ξέρω πολύ καλά ότι έχτε πίεση απο τους γονείς ποου απογοητέυτηκαν οτι τα βλαστάρια τους δεν θα μπούν στην Νομική Αθήνας, στην Φιλολογία Αθήνας, στην Ιατρική Αθήνας,, στην Ικάρων και όυτο καθεξής..Αλλά αν το πάρετε εσείς απόφαση και βρείτε τα σφάλμα! τα και τις παραλείψεις σας θα είναι το πρώτο βήμα, στη συνέχεια να πάρετε την αποφαση να τα διορθώσετε και ΣΥΝΕΠΕΙΑ αυτών να περάσετε στη σχολή της αρεσκείας σας...!! Δυστυχώς αλλά είμαι οπαδός του ότι ο έξυπνος παραδέχεται και δεν δικαιολογείται πόσο μάλλον να ρίχνει τις κατηγορίες σε άλλους...

Για τους επιτυχόντες εύχομαι να είναι χρυσή εποχή η περίοδος των σπουδών τους και να γίνουν πραγματικοί Ακαδημαικοί Πολίτες με ότι συνεπάγεται αυτή η ευχή μου...Καλη συνέχεια στον αγώνα της ζωής σε όλους και ευχαριστώ πολύ όλους εκείνους που θα σπαταλήσουν χρόνο να διαβάσουν την άποψη μου δεκτές φυσικά και οι κριτικές...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!