Σύγκριση προϋπολογισμού και εκτιμήσεων πραγματοποιήσεων 2011 (σε εκατ. ευρώ) | ||||
| ||||
| 2011 | |||
Προϋπ/σμός | Εκτιμήσεις πραγμ/σεων | Απόκλιση | Απόκλιση (% ΑΕΠ) | |
Κρατικός Προϋπολογισμός | | | | |
Ι. Έσοδα (1+2) | 59.482 | 55.501 | -3.981 | -1,8% |
1. Καθαρά έσοδα τακτικού προϋπολογισμού (α+β-γ) | 55.560 | 51.579 | -3.981 | -1,8% |
α. Τακτικά Έσοδα | 57.520 | 53.280 | -4.240 | -1,9% |
β. Μη τακτικά έσοδα | 1.840 | 2.099 | 259 | 0,1% |
γ. Επιστροφές φόρων | 3.800 | 3.800 | 0 | 0,0% |
2. Έσοδα ΠΔΕ | 3.922 | 3.922 | 0 | 0,0% |
ΙΙ. Δαπάνες (1+2) | 80.339 | 81.389 | 1.051 | 0,5% |
1. Δαπάνες τακτικού προϋπολογισμού (α+β+γ+δ+ε) | 71.839 | 72.889 | 1.051 | 0,5% |
α. Πρωτογενείς δαπάνες | 52.673 | 53.468 | 795 | 0,4% |
1. Μισθοί και συντάξεις | 21.593 | 22.018 | 426 | 0,2% |
2. Κοινωνική ασφάλιση και περίθαλψη (συμπ. πληρωμή για ασφαλιστικό ταμείο ΔΕΗ) | 16.652 | 17.784 | 1.132 | 0,5% |
3. Λειτουργικές και άλλες δαπάνες | 7.870 | 7.773 | -97 | 0,0% |
4. Αποδόσεις προς τρίτους | 5.978 | 5.312 | -666 | -0,3% |
5. Μη κατανεμημένες δαπάνες | 0 | 0 | 0 | 0,0% |
6. Αποθεματικό | 580 | 580 | 0 | 0,0% |
β. 1. Εγγυήσεις σε φορείς γενικής κυβέρνησης | 1.051 | 1.245 | 194 | 0,1% |
2. Εγγυήσεις σε φορείς εκτός γενικής κυβέρνησης | 145 | 224 | 79 | 0,0% |
γ. Τόκοι | 15.920 | 16.002 | 82 | 0,0% |
δ. Πληρωμές στα νοσοκομεία για παλιές οφειλές | 450 | 450 | 0 | 0,0% |
ε. Πληρωμές για εξοπλιστικές δαπάνες | 1.600 | 1.500 | -100 | 0,0% |
2. ΠΔΕ | 8.500 | 8.500 | 0 | 0,0% |
ΙΙΙ. Έλλειμμα κρατικού προϋπολογισμού (Ι-ΙΙ) | -20.857 | -25.888 | -5.032 | -2,2% |
% ΑΕΠ | -9,1% | -11,5% | | |
ΙΙΙ. α. Πρωτογενές αποτέλεσμα (ΙΙΙ-ΙΙ1γ) | -4.937 | -9.886 | -4.949 | -2,2% |
% ΑΕΠ | -2,2% | -4,4% | | |
IV. Ισοζύγιο ΟΤΑ, ΟΚΑ, νοσοκομείων και λοιπών ΝΠΔΔ | 1.491 | 1.877 | 386 | 0,2% |
ΝΠΔΔ | 230 | 997 | 767 | 0,3% |
ΟΤΑ | 500 | -339 | -839 | -0,4% |
ΟΚΑ | 700 | 248 | -452 | -0,2% |
Ανεξόφλητες οφειλές ΟΚΑ | -239 | -239 | 0 | 0,0% |
ΔΕΚΟ | 300 | 1.211 | 911 | 0,4% |
V. Χρηματοδότηση φορέων με ειδικά ομόλογα | -420 | -420 | 0 | 0% |
VI. Εθνικολογιστικές προσαρμογές | 2.953 | 878 | -2.075 | -1,5% |
VΙI. Ισοζύγιο Γενικής Κυβέρνησης βάσει Π/Υ (III+IV+V+VI) | -16.833 | -23.552 | -6.720 | -3,0% |
% ΑΕΠ | -7,4% | -10,4% | | |
VIII. Στόχος ισοζυγίου γενικής κυβέρνησης βάσει προγράμματος | -17.065 | -23.552 | -6.487 | |
% ΑΕΠ | -7,6% | -10,4% | 2,9% | |
ΑΕΠ | | 225.400 | | |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄
Ι. ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
Παρεμβάσεις ΜΠΔΣ 2011-2015 (ποσά σε εκατ. ευρώ) | |||||||||
| |||||||||
| | Περιγραφή παρέμβασης (σε εκ. ευρώ) | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2011-2015 | % ΑΕΠ |
1. | | Εξορθολογισμός μισθολογικής δαπάνης | 800 | 660 | 398 | 246 | 71 | 2.175 | 0,9% |
1. | 1 | Συγκράτηση μισθολογικού κόστους με περιορισμό προσλήψεων (εφαρμογή του κανόνα 1:10 το 2011 και 1:5 έως το 2015), αναστολή χορήγησης μισθολογικής ωρίμανσης, καλύτερη αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού κ.λπ. | 350 | 170 | 200 | 200 | 50 | 970 | 0,4% |
1. | 2 | Αύξηση των ωρών εργασίας από 37,5 σε 40 ώρες και μείωση της δαπάνης για υπερωρίες, περαιτέρω μείωση των αμειβόμενων επιτροπών και άλλων πρόσθετων αμοιβών | 130 | 310 | 0 | 0 | 0 | 440 | 0,2% |
1. | 3 | Μείωση των συμβασιούχων (κατά 50% το 2011 και κατά 10% κάθε επόμενο έτος) | 245 | 35 | 28 | 21 | 21 | 350 | 0,2% |
1. | 4 | Εφαρμογή προγραμμάτων εθελούσιας μερικής απασχόλησης στο δημόσιο και μακροχρόνιας άδειας άνευ αποδοχών | 75 | 145 | 170 | 25 | 0 | 415 | 0,2% |
2. | | Μειώσεις λειτουργικών δαπανών | 140 | 90 | 98 | 223 | 33 | 584 | 0,2% |
2. | 1 | Μείωση της επιχορήγησης για τη διανομή τύπου | 20 | 20 | 0 | 0 | 0 | 40 | 0,0% |
2. | 2 | Παρακράτηση 7% στις λειτουργικές δαπάνες του δημοσίου (εξαιρώντας ανελαστικές δαπάνες όπως ΔΕΚΟ, ενοίκια, υπηρεσίες καθαριότητας) | 80 | 0 | 0 | 0 | 0 | 80 | 0,0% |
2. | 3 | Μείωση δαπανών για προμήθεια της ΤτΕ | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 40 | 0,0% |
2. | 4 | Εφαρμογή πλατφόρμας ηλεκτρονικών προμηθειών (e-procurement) για όλες τις προμήθειες στο δημόσιο | 0 | 42 | 61 | 23 | 20 | 146 | 0,1% |
2. | 5 | Εξορθολογισμός δημοσίων δαπανών (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, μισθώσεις ακινήτων) και πλήρης εφαρμογή του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) | 0 | 28 | 37 | 200 | 13 | 278 | 0,1% |
3. | | Καταργήσεις / Συγχωνεύσεις φορέων και μείωση επιχορηγήσεων | 491 | 89 | 102 | 70 | 19 | 770 | 0,3% |
3. | 1 | Μείωση των επιχορηγήσεων σε φορείς εκτός Γενικής Κυβέρνησης | 291 | 0 | 0 | 0 | 0 | 291 | 0,1% |
3. | 2 | Σχέδιο δράσης για την κατάργηση και συγχώνευση φορέων | 200 | 89 | 102 | 70 | 19 | 479 | 0,2% |
4. | | Αναδιοργάνωση Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών | 0 | 414 | 329 | 298 | 274 | 1.314 | 0,6% |
4. | 1 | Ενίσχυση των εσόδων των συγκοινωνιακών φορέων και άλλων Δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών | 0 | 0 | 120 | 120 | 0 | 240 | 0,1% |
4. | 2 | Σχέδια αναδιάρθρωσης Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών | 0 | 119 | 28 | 41 | 147 | 335 | 0,1% |
4. | 3 | Πώληση μη στρατηγικών δραστηριοτήτων | 0 | 25 | 25 | 25 | 25 | 100 | 0,0% |
4. | 4 | Μείωση σε δαπάνες προσωπικού | 0 | 200 | 75 | 39 | 38 | 352 | 0,2% |
4. | 5 | Μείωση σε λειτουργικές δαπάνες και εξοικονομήσεις από καταργήσεις ή συγχωνεύσεις δραστηριοτήτων | 0 | 70 | 81 | 72 | 64 | 287 | 0,1% |
5. | | Μείωση αμυντικών δαπανών | 0 | 200 | 333 | 333 | 333 | 1.200 | 0,5% |
5. | 1 | Μείωση ύψους λειτουργικών δαπανών | 0 | 0 | 133 | 133 | 133 | 399 | 0,2% |
5. | 2 | Εξοικονομήσεις από το εξοπλιστικό πρόγραμμα (εξ αυτών 600 εκατ.ευρώ που αφορούν τα έτη 2012, 2013 και 2015 έχουν ληφθεί υπόψη στο βασικό σενάριο και για το λόγο αυτό δεν αθροίζονται στο σύνολο των παρεμβάσεων) | 0 | 200 | 200 | 200 | 200 | 800 | 0,3% |
6. | | Εξοικονόμηση δαπανών και βελτίωση των αποτελεσμάτων του τομέα υγείας | 60 | 204 | 149 | 153 | 188 | 754 | 0,3% |
6. | 1 | Ειδικό τέλος σε επιχειρήσεις που εξαιρούνται από τον αντικαπνιστικό νόμο | 40 | 0 | 0 | 0 | 0 | 40 | 0,0% |
6. | 2 | Αύξηση εσόδων νοσοκομείων με (Ι) ειδική συμφωνία για παροχή υπηρεσιών σε ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, (ΙΙ) χρέωση αλλοδαπών για υπηρεσίες, (ΙΙΙ) και περιορισμός υπηρεσιών για ανασφάλιστους | 20 | 20 | 10 | 15 | 75 | 140 | 0,1% |
6. | 3 | Νέος χάρτης υγείας | 0 | 64 | 64 | 38 | 38 | 204 | 0,1% |
6. | 4 | Κεντρικό Σύστημα Προμηθειών στα νοσοκομεία και τιμολόγηση ιατρικών πράξεων | 0 | 50 | 75 | 100 | 75 | 300 | 0,1% |
6. | 5 | Λειτουργία Εθνικού Οργανισμού Πρωτοβάθμιας Υγείας | 0 | 70 | 0 | 0 | 0 | 70 | 0,0% |
7. | | Εξορθολογισμός ιατροφαρμακευτικής δαπάνης | 250 | 493 | 200 | 42 | 0 | 985 | 0,4% |
7. | 1 | Ψηφιοποίηση και έλεγχος χειρόγραφων συνταγών και επέκταση του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης | 35 | 208 | 100 | 42 | 0 | 385 | 0,2% |
7. | 2 | Επέκταση της λίστας φαρμάκων που δεν απαιτούν συνταγογράφηση | 30 | 10 | 0 | 0 | 0 | 40 | 0,0% |
7. | 3 | Νέα τιμολογιακή πολιτική για τα φάρμακα (2011) | 100 | 30 | 0 | 0 | 0 | 130 | 0,1% |
7. | 4 | Εισαγωγή ασφαλιστικής τιμής στα φάρμακα | 85 | 245 | 100 | 0 | 0 | 430 | 0,2% |
8. | | Μείωση δαπανών ΟΚΑ και εξορθολογισμός κοινωνικών δαπανών | 1.008 | 1.260 | 1.025 | 790 | 400 | 4.483 | 1,9% |
8. | 1 | Εξορθολογισμός επιδομάτων και λίστας δικαιούχων ΟΕΕ-ΟΕΚ και ΟΑΕΔ και άλλων παροχών κοινωνικών επιδομάτων | 345 | 251 | 65 | 0 | 0 | 661 | 0,3% |
8. | 2 | Έλεγχος και διασταύρωση στοιχείων για την εφαρμογή των κριτηρίων παροχής συνταξιοδοτικών παροχών και επιδομάτων | 330 | 251 | 130 | 80 | 50 | 841 | 0,4% |
8. | 3 | Μείωση του εφάπαξ των συντάξεων σύμφωνα με τις εισφορές | 120 | 130 | 0 | 0 | 0 | 250 | 0,1% |
8. | 4 | Προσαρμογή επικουρικών συντάξεων | 50 | 310 | 200 | 200 | 100 | 860 | 0,4% |
8. | 5 | Επιβολή ειδικής εισφοράς 8% στους συνταξιούχους κάτω των 60 ετών για ποσά άνω των 1700 € πλην όσων έχουν απολυθεί αυτοδικαίως (π.χ. στρατιωτικούς, σώματα ασφαλείας κλπ) και αύξηση της εισφοράς αλληλεγγύης στις συντάξεις άνω των 1700 € | 88 | 88 | 0 | 0 | 0 | 176 | 0,1% |
8. | 6 | Συγκράτηση της συνταξιοδοτικής δαπάνης του ΝΑΤ (μείωση 6%) | 50 | 50 | | | | 100 | 0,0% |
8. | 7 | Αυστηρότερος έλεγχος στις λίστες των δικαιούχων αναπηρικών συντάξεων | 25 | 80 | 120 | 180 | 220 | 625 | 0,3% |
8. | 8 | Μείωση της δαπάνης για κύριες συντάξεις του ΟΓΑ και στο κατώτατο όριο των συντάξεων άλλων ασφαλιστικών ταμείων και αυστηροποίηση των κριτηρίων δικαιούχων με βάση τον τόπο μόνιμης κατοικίας | 0 | 100 | 50 | 30 | 30 | 210 | 0,1% |
8. | 9 | Αξιολόγηση και εξορθολογισμός κοινωνικών προγραμμάτων | 0 | 0 | 460 | 300 | 0 | 760 | 0,3% |
9. | | Βελτίωση εσόδων ΟΚΑ και καταπολέμηση εισφοροδιαφυγής | 629 | 259 | 713 | 1.127 | 337 | 3.065 | 1,3% |
9. | 1 | Εισφορά αλληλεγγύης δημοσίων υπαλλήλων για την καταπολέμηση της ανεργίας | 455 | 0 | 0 | 0 | 0 | 455 | 0,2% |
9. | 2 | Εισφορά αλληλεγγύης ελεύθερων επαγγελματιών για την καταπολέμηση της ανεργίας | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0,0% |
9. | 3 | Αύξηση της εισφοράς ιδιωτικού τομέα για την καταπολέμηση της ανεργίας | 74 | 219 | 4 | 4 | 4 | 305 | 0,1% |
9. | 4 | Αύξηση στις εισφορές των δικαιούχων του ΟΓΑ και του ΕΤΑΑ | 0 | 40 | 60 | 185 | 0 | 285 | 0,1% |
9. | 5 | Εισαγωγή ταμείου αλληλεγγύης του ΟΑΕΕ | 0 | 0 | 150 | 450 | 0 | 600 | 0,2% |
9. | 6 | Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας και αντιμετώπιση εισφοροδιαφυγής | 0 | 0 | 499 | 488 | 333 | 1.320 | 0,5% |
10 | | Ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης | 0 | 0 | 878 | 975 | 1.147 | 3.000 | 1,2% |
10. | 1 | ΦΠΑ | 0 | 0 | 250 | 244 | 200 | 694 | 0,3% |
10. | 2 | Φόρος εισοδήματος φυσικών προσώπων | 0 | 0 | 125 | 244 | 400 | 769 | 0,3% |
10. | 3 | Φόρος εισοδήματος νομικών προσώπων | 0 | 0 | 250 | 244 | 400 | 894 | 0,4% |
10. | 4 | Περιορισμός λαθρεμπορίου | 0 | 0 | 162 | 146 | 80 | 389 | 0,2% |
10. | 5 | Άλλοι φόροι | 0 | 0 | 91 | 97 | 67 | 255 | 0,1% |
11. | | Μείωση φοροαπαλλαγών και άλλα φορολογικά έσοδα | 2.450 | 2.880 | 450 | 300 | 0 | 6.080 | 2,7% |
11. | 1 | Αξιολόγηση και μείωση φορολογικών εξαιρέσεων και απαλλαγών και αύξηση τεκμηρίων | 100 | 500 | 300 | | | 900 | 0,4% |
11. | 2 | Ειδική εισφορά αλληλεγγύης στα φυσικά πρόσωπα, αύξηση τεκμηρίων διαβίωσης και τεκμήρια ελεύθερων επαγγελματιών | 400 | 1.400 | | | | 1.800 | 0,8% |
11. | 3 | Αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση από 13% σε 23% από 1/9/2011 | 300 | 700 | 0 | 0 | 0 | 1.000 | 0,4% |
11. | 4 | Αλλαγή στον φόρο ακίνητης περιουσίας | 500 | 215 | 200 | 300 | 0 | 1.215 | 0,5% |
11. | 5 | Έσοδα από αυθαίρετα | 300 | -200 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0,0% |
11. | 6 | Αλλαγή στη δομή του φόρου καπνού και μείωση του περιθωρίου καταβολής του ΕΦΚ για τις εταιρείες από τις 56 στις 26 μέρες | 150 | 150 | 0 | 0 | 0 | 300 | 0,1% |
11. | 7 | Δήλωση σκαφών αναψυχής ως ιδιωτικά σε συνέχεια δράσεων ΣΔΟΕ και ρύθμισης για την εγγραφή τους στα αρχεία των φορολογικών αρχών | 150 | -100 | -50 | 0 | 0 | 0 | 0,0% |
11. | 8 | Έσοδα από ειδικούς φόρους κατανάλωσης | 250 | 315 | 0 | 0 | 0 | 565 | 0,2% |
11. | 9 | Αύξηση των τελών κυκλοφορίας | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0,0% |
11. | 10 | Έκτακτη εισφορά σε οχήματα μεγάλου κυβισμού, μεγάλης αξίας ακίνητα, σκάφη και πισίνες | 100 | -100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,0% |
11. | 11 | Φορολόγηση χρηματοοικονομικών συναλλαγών | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 100 | 0,0% |
12. | | Βελτίωση αποτελεσμάτων ΟΤΑ | 0 | 355 | 345 | 350 | 305 | 1.355 | 0,6% |
12. | 1 | Επαναξιολόγηση δαπανών ΟΤΑ | 0 | 250 | 175 | 170 | 160 | 755 | 0,3% |
12. | 2 | Αύξηση ίδιων εσόδων ΟΤΑ χάρη στις οικονομίες κλίμακας και την καλύτερη οργάνωση των εισπρακτικών μηχανισμών | 0 | 105 | 120 | 130 | 145 | 500 | 0,2% |
12. | 3 | Αύξηση της συμμόρφωσης στις υποχρεώσεις προς ΟΤΑ μέσω της υποχρέωσης έκδοσης δημοτικής ενημερότητας | 0 | 0 | 50 | 50 | 0 | 100 | 0,0% |
13. | | Εξορθολογισμός δαπάνης ΠΔΕ | 700 | -196 | 0 | 0 | 0 | 504 | 0,2% |
13. | 1 | Μείωση της δαπάνης του εθνικού σκέλους του ΠΔΕ | 700 | -350 | 0 | 0 | 0 | 350 | 0,2% |
13. | 2 | Περιορισμός του διοικητικού κόστους που σχετίζεται με το ΕΣΠΑ | 0 | 154 | 0 | 0 | 0 | 154 | 0,1% |
| | | | | | | | | 0,0% |
| | Μη κατανεμημένες παρεμβάσεις | 9 | 277 | 405 | 547 | 133 | 1.371 | 0,6% |
| | Παρεμβάσεις για κάλυψη απρόβλεπτων αποκλίσεων | 0 | 0 | 0 | 0 | 1.220 | 1.220 | 0,5% |
| | | | | | | | | |
| | ΣΥΝΟΛΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ | 6.537 | 6.785 | 5.224 | 5.453 | 4.260 | 28.259(1) | 12,0% |
| | ΔΑΠΑΝΕΣ | 3.310 | 3.408 | 2.858 | 2.711 | 2.531 | 14.818 | 6,3% |
| | ΕΣΟΔΑ | 3.227 | 3.377 | 2.366 | 2.742 | 1.729 | 13.441 | 5,7% |
| | ΑΕΠ | 225.449 | 228.390 | 235.523 | 242.886 | 251.930 | | |
(1) Ποσό 600 εκατ. ευρώ που αφορά στις εξοπλιστικές δαπάνες (κατηγορία 5.2) που αφορά τα έτη 2012, 2013 και 2015 έχει ληφθεί υπόψη στο βασικό σενάριο και για το λόγο αυτό δεν αθροίζεται στο σύνολο των παρεμβάσεων
II. ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων 2011-2015 | |||||
| |||||
Έτος | Όνομα | Εκτιμώμενος χρόνος | Ποσοστό του Δημοσίου | Ποσοστό προς πώληση | Είδος συναλλαγής |
| | | | | |
2011 | | | | | |
| Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (OTE) | 2ο τρίμηνο | 16.0% | 10,0% | Πώληση Μετοχών |
| Εταιρία Ύδρευσης Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης | 3ο τρίμηνο | 74,0% | 40% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) | 3ο τρίμηνο | 100,0% | - | Επέκταση Σύμβασης |
| Οργανισμός Προγνωστικών Αγώνων Ποδοσφαίρου 1 | 3ο τρίμηνο | 100,0% | - | Επέκταση Σύμβασης |
| Οργανισμός Προγνωστικών Αγώνων Ποδοσφαίρου 2 | 3ο τρίμηνο | 100,0% | - | Νέες Άδειες Παιγνίων |
| Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης | 3ο τρίμηνο | 74,3% | 23,3% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Κρατικά Λαχεία | 3ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς | 4ο τρίμηνο | 74,1% | 23,1% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ) | 4ο τρίμηνο | 99,8% | 99,8% | Πώληση Μετοχών |
| Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο | 4ο τρίμηνο | 34,0% | 34,0% | Πώληση Μετοχών |
| Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) | 4ο τρίμηνο | 65,0% | 55,0% | Πώληση Μετοχών |
| Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Αερίου (ΔΕΣΦΑ) | 4ο τρίμηνο | 65,0% | 31,0% | Πώληση Μετοχών |
| ΤΡΑΙΝΟΣΕ | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών |
| ΛΑΡΚΟ | 4ο τρίμηνο | 55,2% | 55,2% | Πώληση Μετοχών |
| Alpha Bank | 4ο τρίμηνο | 0,6% | 0,6% | Πώληση Μετοχών |
| Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος | 4ο τρίμηνο | 1,2% | 1,2% | Πώληση Μετοχών |
| Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος (ΟΔΙΕ) | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών |
| Άδειες Κινητής Τηλεφωνίας | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Επέκταση Σύμβασης |
| Ελληνικό Καζίνο Πάρνηθας | 4ο τρίμηνο | 49,0% | 49,0% | Πώληση Μετοχών |
| Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) | 4ο τρίμηνο | 72,6% | 72,6% | Πώληση Μετοχών |
| Οργανισμός Προγνωστικών Αγώνων Ποδοσφαίρου | 4ο τρίμηνο | 34,0% | 34,0% | Πώληση Μετοχών |
| Ελληνικό 1 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | - | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Τέσσερα Αεροσκάφη Airbus | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση |
| Ακίνητα 1 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | - | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
2012 | | | | | |
| Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) | 1ο τρίμηνο | 55,0% | ³ 21% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ) | 1ο τρίμηνο | 35,5% | 35,5% | Πώληση Μετοχών |
| Τράπεζα Πειραιώς | 1ο τρίμηνο | 1,3% | 1,3% | Πώληση Μετοχών |
| Αγροτική Τράπεζα Ελλάδος (ATE) | 1ο τρίμηνο | 77,3% | 26,2% | Πώληση Μετοχών |
| Αυτοκινητόδρομος «Εγνατία Οδός» | 1ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) | 1ο τρίμηνο | 90,0% | ³ 40% | Πώληση Μετοχών |
| Λιμάνια 1 | 1ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Εταιρία Ύδρευσης Αποχέτευσης Πρωτευούσης | 2ο τρίμηνο | 61,3% | 27,3% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων | 2ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ακίνητα 2 | 2ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) | 3ο τρίμηνο | 51,0% | 17,0% | Πώληση Μετοχών |
| Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι 1 | 3ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Περιφερειακά Αεροδρόμια 1 | 3ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ελληνικό 2 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | - | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ακίνητα 3 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | - | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ψηφιακό Μέρισμα 1 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Δικαιωμάτων |
| Εταιρία Ύδρευσης Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης | 4ο τρίμηνο | 34,0% | | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Μεταλλευτικά Δικαιώματα 1 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
2013 | | | | | |
| Υποθαλάσσιο κοίτασμα φυσικού αερίου «Ν. Καβάλα» | 1ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Περιφερειακά Αεροδρόμια 2 | 2ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Λιμάνια 2 | 2ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ακίνητα 4 | 3ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Μεταλλευτικά Δικαιώματα 2 | 3ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ψηφιακό Μέρισμα 2 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Δικαιωμάτων |
| Εταιρία Ύδρευσης Αποχέτευσης Πρωτευούσης | 4ο τρίμηνο | 34,0% | | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι 2 | 4ο τρίμηνο | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
2014 | | | | | |
| Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι 3 | | 100,0% | 100,0% | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ακίνητη Περιουσία | | 100,0% | - | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| | | | | |
2015 | | | | | |
| Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι 4 | | 100,0% | - | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |
| Ακίνητη Περιουσία | | 100,0% | - | Πώληση Μετοχών ΕΕΣ |