ηθελημένα ή άθελά σας δεν μπείτε στο ιντερνετ, ή αν δεν στείλετε ποτέ μήνυμα σε 4ψήφιους αριθμούς.ΔΕΝ αρκεί να πάρουμε ένα smartphone για να κάνουμε κι εμείς τη μόστρα μας στην καφετέρια.Οφείλουμε να μάθουμε να το χειριζόμαστε και να μην ρίχνουμε φυσικά τις ευθύνες πάντα στις εταιρίες.Στο φινάλε, πάρτε ένα τηλ. την εταιρία σας και ρωτήστε.Ή τον εκάστοτε πωλητή.Αλλά ξέχασα, εμείς οι Έλληνες τα ξέρουμε όλα.Ρυθμίστε τα κινητά σας να μην κάνουμε αυτόματα αναβαθμίσεις, ή το λογισμικό τους, ή οι εφαρμογές που κατεβάσατε, ή τελοσπάντων απενεργοποιήστε εντελώς τις ρυθμίσεις για το ιντερνετ και δεν πρόκειται να δείτε ούτε ένα σεντ παραπάνω στο λογαριασμό σας.Λίγη υπευθυνότητα από εμάς τους ίδιους δεν βλάπτει. Δηλαδή αν πάει κάποιος και πάρει μία porsche και δεν ξέρει καλή οδήγηση και πάει και στουκάρει, θα φταίει η Πορσε μετά? Έλεος πια...
αναγνώστης
-----------------
Πριν κατηγορήσεις τον κάθε "Άσχετο ελληνάρα" περίμενε μέχρι να σου συμβεί και εσένα... και έλα μετά με το manual του κινητού σου να το συζητήσουμε.
Προσωπικά αρνούμαι να παραδεχτώ ότι ξαφνικά, και ενώ έχω την ίδια συσκευή εδώ και ένα χρόνο, ξέχασα να την χρησιμοποιώ και χωρίς να αλλάξω καθόλου τη χρήση της είχα διαφορά λογαριασμού 300 (!) ευρώ σε ένα μήνα.
και δεν είναι τυχαίο ότι ΠΟΛΛΟΙ χρήστες της WIND το μήνα Ιούνιο είχαν το ίδιο φουσκωμένους λογαριασμούς. Όλοι ξαφνικά "άσχετοι ελληνάρες";
Αναγνώστης
------------------
Εμενα το προηγουμενο μηνα μου ηρθε φουσκωμενος. Εχω το φτηνοτερο παγιο και δινω 20 ευρω τατελευταια 3-4 χρονια και τον προηγουμενο μου ηρθε 50 ευρω.
Αναγνώστης
-----------------
http://tro-ma-ktiko.blogspot.
Παιδία τα ίδια και σε μένα... δεν λέω μπορεί να εφταίξα γιατί δεν είμαι σχετικός με τα smartphone. Ομώς συμφώνω με τον φίλο μας...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να μην σε ενημερώνουν όταν άρχίσει να μην πηγαίνει κάτι κάλα με τον λαγαριασμό σου και μετά να σου λένε...ψιτ μας χρώστας 200€ και δεν μας νοιάζει πως θα τα βρείς! Δεν υπάρχει ένα σωστό τμήμα εξυπηρετήσης πελάτων να βλέπει πόσα χρόνια είσαι σε μια εταιία και να λειτουργεί ανάλογα όπως κάνουν όλες οι εταιρίες?? Δεν μπορεί να είσαι 10 χρόνια και να σου λένε πλήρωσε σε 10 μέρες...είναι ΓΕΛΟΙΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ. ΠΑΙΔΙΑ Η ! WIND ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ...ΤΕΛΟΣ
Αναγνώστης