tromaktiko: ΔΕΗ, διακοπές ρεύματος και γεννήτριες

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΔΕΗ, διακοπές ρεύματος και γεννήτριες



Αυτός που γράφει να πάρει ο ζαχαροπλάστης γεννήτρια, επειδή εκβιαστικά αυτοί που έχουν διακόπτες τους κατεβάζουν όποτε γουστάρουν... (αφορά:  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_6435.html#more ) κι όποτε θέλουν να προστατεύσουν τις παχυλές αποδοχές και τα απίστευτα προνόμιά τους, δεν το σκέφτηκε καλά. Δηλαδή πρέπει ο καθένας μας να πάρει κι ένα όπλο, μήπως κάνει απεργία η αστυνομία; Πρέπει να φτιάξουμε και μια στέρνα για νερό, μήπως απεργήσει η ΕΥΔΑΠ και κλείσουν εκβιαστικά τις στρόφιγγες; Πρέπει να κάνω κι ένα χημικό εργαστήριο στο σπίτι και να φτιάχνω τα δικά μου φάρμακα, μήπως απεργήσουν οι φαρμακοποιοί; Πρέπει να έχω και τη δική μου αγελάδα στο μπαλκόνι του σπιτιού μου, μήπως απεργήσουν οι φορτηγατζήδες και δεν έχω φρέσκο γάλα για το παιδί μου; Πρέπει να ασκήσω αυτοδικία, όταν απεργούν οι δικαστές;
Αυτά που λες αγαπητέ μου είναι η απόλυτη προπαγάνδα των συνδικα-ληστών. Και την έχεις ακούσει τόσες φορές, που την κατάπιες, κιόλας.
Η ΔΕΗ είναι για να με εξυπηρετεί συνέχεια, γιατί η ζωή μας καθορίζεται πλέον από το ρεύμα. Κι αν δεν μπορούν ή δεν θέλουν να ανταποκριθούν σε αυτό το σκοπό, για τον οποίον παχυλά τους πληρώνουμε, τότε να πάνε σπίτια τους. Να δωθεί η παραγωγή ρεύματος στους ιδιώτες. Όχι μονοπωλιακά, για να βγάλουν πάλι μίζες οι πολιτικοί, αλλά ελεύθερα. Και αφήστε αυτήν την καραμέλα για αύξηση της τιμής του ρεύματος, αν πάει το ρεύμα στους ιδιώτες. Στους ιδιώτες δώθηκε και η τηλεφωνία (κινητή και σταθερή) και είναι το μόνο πράγμα που τα τελευταία 10 χρόνια η τιμή μειώνεται. Αφήστε τα παραμύθια με τους "δράκους της ιδιωτικοποίησης". Δεν πιάνουν πια. Ξυπνήσαμε. Η ΔΕΗ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ, ΤΩΡΑ.


Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!