tromaktiko: Απεργία ΔΕΗ

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Απεργία ΔΕΗ



Ασχετα αν έχουν δίκιο οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ, είναι πολύ άδικο όλο αυτό που γίνεται με τις διακοπές ρεύματος.

Οπως ακούμε συχνά τώρα τελευταία στην Ελλάδα έχουμε ξεχάσει πως είμαστε μεν ελεύθεροι, αλλά η ελευθερία του ενός σταματάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου.
Το μεγαλύτερο δίκιο του κόσμου να έχουν, με το να κόβουν το ρέυμα καταπατούν το δικό μου δίκιο και του διπλανού μου.
Ανέφερε κάποιος ότι χάλασε η δεξίωση γάμου του λόλω διακοπής. Λογικό δεν είναι να έχει εξαγριωθεί? ΄Πρόκειται για μια μοναδική στιγμή στη ζωή μας.
Στην δική μου περίπτωση, που είμαι λογίστρια, η δίωρη διακοπή ρεύματος σήμαινε δυο ωρίτσες υπερωρίας γιατί η εφορία δεν καταλαβαίνει απο διακοπές ρεύματος , και οι προθεσμίες είναι δεσμευτικές. Εγώ δηλαδή τι εφταιγα?
Και δεν θεωρώ τη δική μου περίπτωση καμιά τραγική. Ε τι να κάνουμε συμβαίνουν αυτά.
Αλλά όπως και να το κάνουμε καταπατούνται τα δικαιώματα πολλών για να διαμαρτυρηθούν ( δίκαια ή άδικα δεν γνωρίζω) οι λίγοι.
Λυπάμαι που στεναχωρώ κάποιους αλλά τα πράγματα έτσι τα βλέπω.
Και δεν συμφωνώ ότι θα πρεπε όλοι να συμπαραστεκόμαστε σε κάποιον κλάδο όταν απεργεί.
Να δω τι θα γίνει άν την μια μερα απεργει η ΔΕΗ, την άλλη τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, την άλλη οι δάσκαλοι , οι οδοκαθαριστές κτλ. Το μέγα ΧΑΟΣ

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!