με «αναβαθμησανε» στα 24mbps. Το ρουτερ μου κλειδωνε μια χαρα στα 16mbps. 3 μηνες μετα αρχισανε οι «θορυβοι» στην γραμμη (ιδιαιτερα μετα απο βροχες η κακοκαιρια) και οι συνεχομενες διακοπες στην συνδεση. Ενημερωσα την εξυπηρετηση πελατων (αφου πρωτα αλλαξα splitter kai φιλτρα 3 φορες) η οποια θεωρησε σωστο να μου κατεβασει την ταχυτητα στα 12mbps. Να ενημεροσω εδω οτι και στις 2 ταχυτητες ο θορυβος στην γραμμη μου (attenu! Ation) htan στα 11d db στο upstream kai στα 18db στο downstream. Απο το φθινοπωρο του 2010 μεχρι και πριν 1 μηνα υπηρξαν 3 περιπτωσεις με πολυ θορυβο στην γραμμη και συνεχεις διακοπες. Πριν 1 μηνα το δηλωνω βλαβη, ερχονται το κοιτανε, δεν βρισκουνε τιποτα, το ξαναδηλωνω βλαβη, παιρνει καποιος τηλεφωνο απο τα κεντρικα του και λεει στον πατερα μου οτι ο θορυβος αυτος ειναι σιγουρα απο χαλασμενα φιλτρα και να τα αλλαξουμε. Το ξαναδηλωνω βλαβη πριν 2 μερες, ερχονται σημερα, πανε στο υπογειο που εχουμε τις τηλεφωνικες γραμμες, φευγουνε χωρις να τσεκαρουνε η να ενημερως! Ουνε κανενα (!!!!) Και μενω με 3mbps dsl και χωρις σταθερο !!!!!!!! E-mail δεν υπαρχει πουθενα (οπως θα διαπιστωσετε και απο το site τους) και το 121 δεν μπορει κανεις να το καλεσει απο κινητο !!!!
Το σταθερο και το ιντερνετ τα χρειαζομαι σε καθημερινη βαση λογω υποχρεωσεων και αυτη την στιγμη ειμαι χωρις σταθερο και με συνδεση εντελως @#$@% !!!
Εχω ηδη καλεσει απο αλλο σταθερο για την βλαβη (εξηγησα οτι εγινε) και η απαντηση ηταν οτι απλα μπορει να ξαναδωθει μηνυμα σε τεχνικο αλλα σιγουρα δεν θα το δει κανεις σημερα.
Κυριοι υπευθυνοι στην οτενετ (η οντως αγκολα-νετ;), ξερετε υπαρχουνε και αλλες εταιρειες και πολυ ευκολα αλλαζουμε. Επισης γνωριζουμε οτι χε…..ατε στην τελικη αν χασετε ενα πελατη ακομα. Δυστυχως ομως περα απο τον πελατη, μαλλον εχετε χασει την αξιοπιστια σας. Λυπαμαι.
Αναγνώστης