tromaktiko: Σχετικά με "συλλάβανε άσχετους"

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Σχετικά με "συλλάβανε άσχετους"



Φιλε μου μυαλωμενε (μιας και εγω ειμαι ο αμυαλος κατα τη γνωμη σου) δεν θα υπερασπιστω τα MAT....
γιατι δεν ειναι μια δουλεια που θα μου αρεσε να κανω αλλα πρεπει να υπαρχουν και καποιοι που θα κυνηγουν τους ταραξιες σε μια κοινωνια και σιγουρα δεν θα ειναι τα παιδια της χορωδιας.
Αυτο που με ενδιαφερει εμενα ομως ειναι να εξεταζεται η ορθοτητα των ειδησεων. Αυτο λοιπον που φαινεται στο μη κομμενο κομματι του βιντεο
(το αλλο που πηγε?) καθαρα ειναι ενας τυπος με εναν πυροσβεστηρα να επιτιθεται εντελως αναιτια στα ματ. Ενας ματατζης παει να τον πιασει ("μα γιατι δεν πιανουνε κανεναν?" λενε καποιοι) και κατα λαθος (ειναι προφανες αυτο) χτυπαει το παιδι με τα κοκκινα με την ασπιδα του. Στη θεση του "κοκκινου" εγω θα τα εβαζα με τον τυπο με τον πυροσβεστηρα που ηρθε διπλα μου και με εμπλεξε υπουλα στη φασαρια, αλλα απο την αλλη δε νομιζω οτι θα ειχα καποιο λογο να καθομαι τοση ωρα διπλα στα ματ. Προφανως μυαλωμενε μου εσυ δεν κατακρινεις ουτε την πραξη του "συνανθρωπου μου με τον πυροσβεστηρα" οπως λες. Εγω αντιθετως καταδικαζω απεριφραστα τετοιες φασιστικες και βιαιες ενεργεις που μπορει να αμαυρωσουν την αγνη ειρηνικη διαμαρτυρια απλων ανθρωπων και αν ηταν στο χερι μου θα του εριχνα κι εγω καποια χαστουκακια για να συνελθει. Προφανως ο "κοκκινος" μαλλον ειναι πιο κοντα στη δικη σου οπτικη οπως φαινεται απο τον τροπο που αντιδρα. Αυτο το οποιο ειπωθηκε ωστοσο με "πειστηριο" το συγκεκριμενο βιντεο ειναι οτι τα ΜΑΤ χτυπησαν και συνελλαβαν ασχετους με τα επεισοδια. Εγω λοιπον λεω οτι ασχετοι ειναι αυτοι που διαδηλωναν ειρηνικα και αυτοι που συγκρουστηκαν με τους κουκουλοφορους και οχι αυτοι που προκαλουν τους αστυνομικους ουτε αυτοι που τρεχουν να συμπαρασταθουν στους πρωτους. Για το οτι θα επρεπε να τον συλλαβουν και οχι να τον χτυπανε εχεις δικιο, αυτο ειναι το σωστο, αλλα εαν νομιζεις οτι σε μια τετοια κατασταση ειναι δυνατον, οχι οι ματαιοι αλλα ο οποιοσδηποτε να λειτουργει συμφωνα με το γραμμα του νομου εισαι ακομα πιο μυαλωμενος απο οσο νομιζα στην αρχη

Αναγνώστης
-----------------
Δηλαδη φιλε μου θα δω εγω να βαρανε εναν πολιτη με τα μανιας και θα μπω να τους χωρισω και θα αρχισουν να με βαρανε και μενα αλυπητα και στο συνολο βλεπεις εσυ αυτη τη πραξη καταστολη και οχι ανανδρη επιθεση...σαν πολυ μεμονομενα τα βλεπεις..το παλληκαρι δε παει να βαρεσει κανενα αστυνομικο ξαφνικα δε βλεπει απο που ερχεται ο αλλος και τι παει να κανει και παει να ηρεμησει τα πραγματα(δουλεια της ας πουμε αστυνομιας)και τον βουτανε και το ξεφτυλιζουν...μηπως εισαι ο μονος λοιπον που λεει βλακειες??

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!