tromaktiko: Ευχαριστώ το Υπουργείο Παιδείας...

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Ευχαριστώ το Υπουργείο Παιδείας...



Ειμαι ενας τριτεκνος που διαμενω στο Β. Αιγαιο και που το πρωτο του παιδι εδωσε πανελληνιες εξετασεις φετος...
Θελω απο τα βαθη της καρδιας μου να ευχαριστησω την υπουργο παιδειας και το αξιεπαινο επιτελειο της για την φοβερη ευκαιρια που μας δινει φετος ,να σπουδασουν τα παιδια μου ξεκινώντας με το πρωτο είτε εφαρμοσμενα μαθηματικα,είτε επιστημες της θαλάσσας,είτε ακομη ακομη διατροφολογια στη Λημνο.Αν και ολα τα παιδια μου δεν ενδιαφερονται καθολου για τις σπουδες των σχολων στο Β.Αιγαιο τωρα πρεπει ντε και καλα να αγαπησουν την <<διοικηση επιχειρησεων>στη Χιο ή την <<κοινωνιολογια >>στη Μυτιληνη.Δεν εχω τιποτα με τις σχολες αλλα δεν ειναι καθολου ΜΑ καθολου στα ενδιαφεροντα των παιδιων μου.Τελειωνοντας να πω σ αυτον που αθωα θα πει <<ρε φιλε στειλε τα οπου θελουν τα παιδια σου να σπουδασουν >>να του πω οτι φετος το υπουργειο καταργησε τις μετεγγραφες και αντι αυτων εμφανισε αυτη την ανοσιουργηματικη διαταξη για αντικατασταση τους.Αρα και επειδη τα παιδια μου εχουν ανα δυο χρρονια διαφορα, μπορει σε τεσσερα χρονια απο τωρα ,να συντηρω 4 σπιτια. Αν μη τι αλλο Εγκεφαλοι φωτεινοι....

Ευτυχως που μας επετρεψαν να δηλωσουμε και σχολες στην υπολοιπη Ελλαδα εκτος αυτων του Β.Αιγαιου(χωρις την διαταξη των τριτεκνων.Θα μπορουσαν να μας το απαγορευσουν κι αυτο)!!!!

Παιδια δεν ξερουν τι ψηφιζουν.Εκει καταληξα.Ολα κουτουρου που λενε στο χωριο μου!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!