tromaktiko: Σκέψεις ενός νέου....

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Σκέψεις ενός νέου....



Ειμαι ένας 23 χρονος νεος..ο οποιος αγαπάει και πονάει αυτη την άτυχη χώρα..
που θα μας φτασουν? εχει κι'αλλο βαθος το βαρελι?? καθε μερα ακουω γυρω μου να σβηνουν οι ελπιδες του καθε συνανθρωπου μου..και ετσι σβηνουν και οι δικες μου..και πηρα την αποφαση οσο και αν ποναω..να φυγω απο την ελλαδα..να φυγω απο την κρητη που τοσο πολυ αγαπαω..γιατι εχουν βρεθει ολα αυτα τα λαμογια να μας στερουν καθε ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο...δε ξερω ποσο πιο κατÏ! ‰ απο τα τελευταια σταδια της λασπης θα την φτασουν αυτη την πατριδα μας!! πρεπει να ντρεπονται...εκανε αλλαγες λεει ο ΓΑΠ.αλλαξε ο μανωλιος και εβαλε τα ρουχα του αλλιως.. καποια στιγμη αυτοι οι προδοτες θα τημωρηθουν...δε γινετε αλλιως..και κλεινωντας.. μια μαντιδα για τον παγκαλο.. ''ΕΙΠΕΣ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑ ΔΕ ΚΑΤΕΧΩ ΗΝΤΑ ΕΓΩ ΧΑΣΑ 10 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΠΗΡΕΣ 50..

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!