Τα προβλήματα της ανοργανωσιάς,της έλλειψης υποδομών, της οικογενειοκρατίας και της ανεπάρκειας ορισμένων εκπαιδευτικών είναι λίγο...
πολύ κοινά στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, δεν είναι μόνο προνόμιο της σχολής σου δυστυχώς.Πάντως όσοι έχουν περάσει από - ή παλεύουν σε - κάποια σχολή φυσικής γνωρίζουν ότι πρόκειται για ένα "φύσει" ιδιαίτερα απαιτητικό τμήμα.Αυτό δεν αλλάζει-το γνωστικό αντικείμενο και οι δυσκολίες του.Για τα "βαρβάτα" μαθήματα χρειάζεται επίμονη -και επίπονη- μελέτη που δε σου εγγυάται πάντα την επιτυχία.Ειδικά όταν, πέρα από την υπέρμετρη προσπάθεια και την απογοήτευση όταν αυτή δεν ευοδωθεί, έχεις να αντιμετωπίσεις και την προσβλητική, εριστική σχεδόν "godlike" συμπεριφορά κάποιων διδασκόντων.Κι αυτοί δεν αλλάζουν.Όλα αυτά τα γράφω μετά λόγου γνώσεως γιατι και στην Πάτρα τα ποσοστά επιτυχίας 5% και 10% είναι ο κανόνας σε πολλές περιπτώσεις.(έχουν υπάρξει βέβαια και χειρότερα της τάξεως του 2% ακολουθούμενα από ειρωνικου ύφους σχόλια των βαθμολογητων,καμπύλες εικονικής ευφυίας κτλ).Η εκπαίδευση δε συμβαδίζει αναγκαστικά με την καλλιέργεια.Για να μην είμαστε ισοπεδωτικοί υπάρχει πάντα και η άλλη πλευρά των γεμάτων όρεξη καθηγητών, των πρόθυμων να καταστήσουν κατανοητές ακόμα και τις πιο δυσνόητες έννοιες στο μέσο φοιτητή.Είναι και το πανεπιστήμιο μια μικρογραφία της κοινωνίας, πολύ απλοϊκά τοποθετημένο:παντού υπάρχουν καλοί και κακοί. Για αυτό φίλε ή φίλη μην πελαγώνεις και συγκεντρώσου στο στόχο σου(=πτυχίο).Εφοδιάσου με δύναμη, πείσμα και υπομονή γιατί μια δοκιμασία είναι και αυτή ανάμεσα σε πολλές πιο σκληρές που θα κληθείς να αντιμετωπίσεις στη ζωή σου, αφοσιώσου στη μελέτη και την απόκτηση γνώσης και... καλή μας επιτυχία!(1 και ΄φυγα!:) ) Όσο για τον αναγνώστη από τα ΤΕΙ Αθήνας, ας μου επιτραπεί να χαρακτηρίσω τουλάχιστον ατυχές και άστοχο το σχόλιό του.Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Ούτε να αποδίδουμε συλλήβδην την αποτυχία του 90%των φοιτητών σε μια μόνο αιτία(εκτός βέβαια και αν τους γνωρίζει όλους προσωπικώς). Χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω το αντικείμενο των σπουδών του και χωρίς υπεροπτική διάθεση φαντάζομαι ότι το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων που παρακολούθησε δεν φτάνει αυτό της πυρηνικής ή κβαντομηχανικής.Και πάλι αυτο τονίζω είναι απλώς μια εικασία δική μου αφού ο καθένας γνωρίζει μόνο τα του οίκου του, ή εν προκειμένω τα της σχολής του
πολύ κοινά στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, δεν είναι μόνο προνόμιο της σχολής σου δυστυχώς.Πάντως όσοι έχουν περάσει από - ή παλεύουν σε - κάποια σχολή φυσικής γνωρίζουν ότι πρόκειται για ένα "φύσει" ιδιαίτερα απαιτητικό τμήμα.Αυτό δεν αλλάζει-το γνωστικό αντικείμενο και οι δυσκολίες του.Για τα "βαρβάτα" μαθήματα χρειάζεται επίμονη -και επίπονη- μελέτη που δε σου εγγυάται πάντα την επιτυχία.Ειδικά όταν, πέρα από την υπέρμετρη προσπάθεια και την απογοήτευση όταν αυτή δεν ευοδωθεί, έχεις να αντιμετωπίσεις και την προσβλητική, εριστική σχεδόν "godlike" συμπεριφορά κάποιων διδασκόντων.Κι αυτοί δεν αλλάζουν.Όλα αυτά τα γράφω μετά λόγου γνώσεως γιατι και στην Πάτρα τα ποσοστά επιτυχίας 5% και 10% είναι ο κανόνας σε πολλές περιπτώσεις.(έχουν υπάρξει βέβαια και χειρότερα της τάξεως του 2% ακολουθούμενα από ειρωνικου ύφους σχόλια των βαθμολογητων,καμπύλες εικονικής ευφυίας κτλ).Η εκπαίδευση δε συμβαδίζει αναγκαστικά με την καλλιέργεια.Για να μην είμαστε ισοπεδωτικοί υπάρχει πάντα και η άλλη πλευρά των γεμάτων όρεξη καθηγητών, των πρόθυμων να καταστήσουν κατανοητές ακόμα και τις πιο δυσνόητες έννοιες στο μέσο φοιτητή.Είναι και το πανεπιστήμιο μια μικρογραφία της κοινωνίας, πολύ απλοϊκά τοποθετημένο:παντού υπάρχουν καλοί και κακοί. Για αυτό φίλε ή φίλη μην πελαγώνεις και συγκεντρώσου στο στόχο σου(=πτυχίο).Εφοδιάσου με δύναμη, πείσμα και υπομονή γιατί μια δοκιμασία είναι και αυτή ανάμεσα σε πολλές πιο σκληρές που θα κληθείς να αντιμετωπίσεις στη ζωή σου, αφοσιώσου στη μελέτη και την απόκτηση γνώσης και... καλή μας επιτυχία!(1 και ΄φυγα!:) ) Όσο για τον αναγνώστη από τα ΤΕΙ Αθήνας, ας μου επιτραπεί να χαρακτηρίσω τουλάχιστον ατυχές και άστοχο το σχόλιό του.Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Ούτε να αποδίδουμε συλλήβδην την αποτυχία του 90%των φοιτητών σε μια μόνο αιτία(εκτός βέβαια και αν τους γνωρίζει όλους προσωπικώς). Χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω το αντικείμενο των σπουδών του και χωρίς υπεροπτική διάθεση φαντάζομαι ότι το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων που παρακολούθησε δεν φτάνει αυτό της πυρηνικής ή κβαντομηχανικής.Και πάλι αυτο τονίζω είναι απλώς μια εικασία δική μου αφού ο καθένας γνωρίζει μόνο τα του οίκου του, ή εν προκειμένω τα της σχολής του
Αναγνώστης