tromaktiko: Σχετικά με "Πανελλήνιες...Πανωλαιθρία"

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Σχετικά με "Πανελλήνιες...Πανωλαιθρία"



Διαβάζω εδώ και καιρό τις αναρτήσεις με τις διαμαρτυρίες των υποψηφίων για τις κακές βαθμολογίες...
Αρχικά όταν ήμουν στην θέση σας πριν πέντε χρόνια είχα και εγώ την ίδια αντίδραση αλλα είχα και ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ...Πρώτον μην ανησυχείτε, κάπου θα μπείτε με το τωρινό σύστημα με ότι βαθμολογία και να έχετε. Η δίκη μου η φουρνιά τι να πει, που ακόμα και βαθμό να είχες δεν έμπαινεσ πουθενα... προσωπικά έχασα σχολή την τελευταία μου επιλογη για 20 μόρια και αυτό λόγω του πλαφόν των 10000 μορίων... Φίλος μου με αρκετα καλούς βαθμούς δεν εμπαινε στην επιλογη του γιατι συμπληρωθηκαν γρήγορα οι θεσεις και δευτερον ήταν ισα ισα στο να μπει.... Μην διαμαρτυρεστε το ότι δεν πηγατε καλά, δεν φταίει ούτε ο κακός διορθωτής, ούτε τα δύσκολα θέματα, είναι καθαρά δικό σας φταίξιμο.... Δεν προσπαθήσατε όσο έπρεπε... Αλλά και πάλι με το "κακό" σύστημα το τωρινό θα μπείτε όλοι κάπου και ας μην ήταν η πρώτη σας επιλογή. Και να το δούμε και αλλιώς; Ούτως ή άλλως δουλειά έξω δεν υπάρχει και δεν θα υπάρχει για τα επόμενα 5-6 χρόνια.... Σπουδάστε όπου περάσετε για να έχετε το χαρτί... Ούτως ή αλλως μόνο εσείς θα το βλέπετε...

Ένας άνεργος αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!