Όπως ο ίδιος αναφέρατε '' την εξαντλητική και ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελληνίων''. Δυστυχώς όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ από τότε που δινατε εσείς, όπως πάλι αναφέρατε. Δεν νομίζω η γνώση που παίρνατε να ήταν η ίδια στην ηλικία των 16-17-18 χρονών με αυτή της σημερινής γενιάς. Δεν είναι τυχαίο νομίζω πως η ύλη (π.χ μαθηματικα) της τριτης λυκείου διδάσκεται σε πανεπιστήμια στο εξωτερικό στο 1ο και στο 2ο έτος . Δυστυχώς βέβαια υπάρχει αυτή η απαξιωτική στάση σας απέναντι στην νέα γενιά η οποία βρίσκεται ήδη σε πολλά αδιέξοδα και δημιουργείται άλλο ένα! Μέτα μην απορείτε γιατι ξεσπάνε οι νέοι ή γιατί δεν στηρίζουν τον τόπο τους όταν οι μεγαλύτεροι τους υπότιμανε!
Η τεχνοκρατική εκπαίδευση και η χρησιμοθηρική γνώση επιβάλλονται από το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα και δεν είναι ωφέλιμο κατά την ταπεινή μου γνώμη να εθελοτυφλεί κανένας. Το μόνο πράγμα που μαθαίνει ένας πνευματικά φυλακισμένος ( = μαθητής ) είναι η αποστήθιση! Το σχολείο δεν δίνει περιθώρια έκφρασης γνώμης (ΕΛΕΥΘΕΡΑ), δημιουργικότητας, πειραματισμού, εσωτερικής ''αναζήτησης'' και ανάδειξης του ταλέντου που κουβαλάει ο ΚΑΘΕΝΑΣ μέσα του. Στόχος (περα απο εξαιρέσεις: όπως και για όλα τα παραπάνω ! ) είναι δημιουργία άβουλων ατόμων με μόνο στόχο την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, κάτι που πρυποθέτει τα παραπάνω !!!!
Σχετικά με την βαθμολογία και την δυσκολία των θεμάτων είστε πολύ ''έξω'' κατά την γνώμη μου! Σκοπός δεν είναι να γίνει ο διαχωρισμός του 19 από το 20 (όπως έγινε φέτος που κυριάρχησε η μετριότητα )! Καταρχήν τα θέματα θα πρέπει να είναι έτσι δαβαθμισμένα έτσι ώστε το επίπεδο δυσκολίας να αυξάνεται σταδιακά από το 1ο μέχρι το 4ο θέμα. Κάτι τέτοιο ΔΕΝ υπήρχε φέτος! Αυτό και ψυχολογικά μέσα σε αυτο το 3ωρο αποτελεί καταστροφή . Επίσης όλοι γνωρίζουμε πως το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι και το πιο δίκαιο. Η ύπαρξη θεμάτων τέτοιας δυσκολίας δίνει περισσότερες πιθανότητες σε κάποιον '' κάλα διαβασμένο '' μαθητη να αποτύχει ενώ υπο κάποιε άλλες συνθήκες στις ίδιες εξετάσεις να αρίστευε ! ...Δεν συμπεριέλαβα φυσικά την ψυχολογική πίεση που δέχονται οι μαθητές απο την κοινωνία (που εσείς την καταντήσατε έτσι ) την ανεργία καθώς γνωρίζουν πως οι εξετάσεις αυτές είναι καθοριστικές, όχι μονο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, αλλά και για την υγιή επιβίωσή τους! (δεν πιστεύω να ήταν έτσι η κατάσταση όταν δίνατε εσείς εξετάσεις ! )
Α! δεν συμφέρει το κράτος η χαμηλή βαθμολογία ???? ερωτώ ! Σε 2 χρόνια έχουμε αλλαγή εκπαιδευτικού συστήματος ... Πως θα βγει σκάρτο το προηγούμενο έτσι ώστε να υπάρχει ομαλή μετάβαση στο επόμενο? Μπαίνουν θέματα (αν τα δουν συνομήλικα παιδιά από το εξωτερικό θα τα βρίσκουν ''Κινεζικα ! '') είναι πολύ δύσκολα δεν γράφουν τα παιδιά άρα η γνώση που προσφερεται απο το παλιό σύστημα δεν είναι σωστή, αρα.... η συνέχεια δικιά σας και βέβαια υπάρχουν πολλές ακόμα προεκτάσεις!
Πιθανότατα να σας φανούν όλα αυτα αδιάφορα αλλά έτσι τα βλέπουν τα μάτια ενος αγανακτισμένου πνευματικά φυλακ .... εεεε μαθητή ! (υπάρχουν πολλά ακόμη ....).
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ