tromaktiko: Σχόλιο στην απάντηση για ΚΟΚ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Σχόλιο στην απάντηση για ΚΟΚ



Ευτυχώς δεν είμαι τόσο άσχετος και είμαι ενήμερος για τα άρθρα του ΚΟΚ που με παράπεμψες. Αλλιώς δεν θα έκανα την συγκεκριμένη ερώτηση. Αυτό που συμβαίνει όμως είναι ότι σε κάποιες περιπτώσεις έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους ενώ θα έπρεπε να είναι πιο ξεκάθαρα. Εδώ δεν έχουμε μια απλή περίπτωση ας πούμε πινακίδας STOP που δεν χωρά αμφισβήτηση το τι πρέπει να κάνεις. Μέχρι και δάσκαλο οδήγησης που ρώτησα μου απάντησε να οδηγώ σιγά και προσεχτικά και άμα δω τον άλλον να έρχεται πάνω μου φουριόζος τότε να κάνω στην άκρη. Σωστή η συμβουλή του γιατί στην τελική το ζητούμενο είναι να μην γίνει ατύχημα αλλά και εγώ σαν οδηγός θα ήθελα να είχα μια ξεκάθαρη εικόνα για την συγκεκριμένη περίπτωση. Υπάρχουν και περιπτώσεις που ο νόμος δεν είναι ξεκάθαρος και οι οδηγοί είναι συνυπαίτιοι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!