Και φυσικά αν δεν το έχει κάνει, να επικοινωνήσει με την μαμά εταιρία στην Τσεχία και να αναφέρει το συμβάν, γιατί ως γνωστόν οι εδώ αντιπροσωπείες ειναι στον κοσμο τους.
Για την ιστορία έχω και εγώ το συγκεκριμένο μοντέλο του φίλου, και κάποτε παλαιότερα αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα με τους αερόσακους, και αναγκάστηκα να τους έχω συνεχώς στην σέντρα για να γίνει η δουλειά μου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το υπόκωφο βουητό που ακούγεται όταν αφήνεις το γκάζι ή πατώντας το σταθερά σε κάποιες περιοχές στροφών (συνήθως με τετάρτη -πέμπτη) προέρχεται από το διαφορικό. Ο ήχος μπορεί να ακουστεί και με το αυτοκίνητο να ρολάρει με νεκρό ή και σβηστό κι αυτό γιατί το διαφορικό πάλι γυρίζει! Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, κυρίως ευρωπαϊκά. Στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα σασμάν και διαφορικό είναι δύο πράγματα σε ένα κουτί.Λίγοι είναι οι τεχνίτες στην Ελλάδα που μπορούν και θέλουν να επισκευάσουν σωστά ένα σασμάν-διαφορικό. Ζητήστε τους, ακόμα και δικαστικά, αντικατάσταση του προβληματικού σασμάν.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μήπως καλο θα ηταν να επικοινωνησεις με τα κεντρικα της SKODA στο εξωτερικο μεσω e-mail, και να τους παραθεσεις το προβλημα σου (εφοσον υπαρχουν αποδειξεις η καποια στοιχεια απο το εξουσιοδοτημενο συνεργειο) για τις δουλειες που γινανε στο αμαξι και δεν σε ικανοποιησαν? Όπως επισης και για την απαραδεκτη αποδοση του αμαξιού, οπως έγραψες, στειλε στα κεντρικα της SKODA νουμερα και πλαισιου να δεις τι κινητηρα σου βαλανε επανω. Πιστεύω οτι μια μεγαλη εταιρεια οπως η skoda , που εχει απο πισω της τον ομιλο της volkswagen ,δεν θα αφησει τους αντιπροσωπους της στην Ελλαδα να της βγαλουν κακο ονομα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ