Μάζεψα τα στοιχεία που αποδείκνυε ότι είχα δίκαιο και ότι η αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα δεν ήθελε να αναλάβει δωρεάν την επιδιόρθωση του αυτοκινήτου μου, όπως όφειλε. Συνέταξα ένα γράμμα στα αγγλικά και το έστειλα στα κεντρικά στην OPEL στην Γερμανία με κοινοποίηση και στην General Motors στην Αμερική. Δεν χρειάζεται να σου πω τι έγινε μετά. Καινούργιο μου το έκαναν. Ο αγοραστής έχει πάρα πολλά δικαιώματα, απλά εμείς δεν τα ξέρουμε και πολύ απλά, καταπατούνται ασυστόλως από τις αντιπροσωπείες. Αφού έχεις μαζέψει τα στοιχεία το ότι έχεις δίκαιο, στείλε ένα γράμμα ή E-Mail στην VW-SKODA Γερμανίας και ένα στην SKODA Τσεχίας και περίμενε να επικοινωνήσουν μαζί σου. Πες τους όμως ότι με τον Γενικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα δεν μπόρεσες να βγάλεις άκρη.
Άντε και εύχομαι να έχεις καλά ξεμπερδέματα!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ