tromaktiko: Σχετικά με : χρέωση ψυκτικού υγρού

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Σχετικά με : χρέωση ψυκτικού υγρού



Ζούμε σε μια ασφυκτική οικονομική συγκυρία, κι όλοι πλέον μετράμε τα λεφτά που ξοδεύουμε για οτιδήποτε...
Για να φτάσουμε όμως στην απαξίωση, την ειρωνία και τη δυσφήμιση ενός επαγγελματικού κλάδου, θάπρεπε να είμαστε τουλάχιστον δίκαιοι και ακριβείς στις καταγγελίες μας. Δεν είμαι ψυκτικός, είμαι όμως μικροεπαγγελματίας ενός άλλου τεχνικού κλάδου και γνωρίζω τις δυσκολίες και τα πραγματικά μαθηματικά του τελικού κέρδους μιας υπηρεσίας, εκ των έσω.Δε γνωρίζω για το υψηλό κόστος του αερίου που ανέφεραν άλλοι σχολιαστές, ούτε και το αμφισβητώ.Βρήκα εξωφρενικό όμως το συσχετισμό του ημερομισθίου των 33 ευρώ του ανειδίκευτου, με το υποτιθέμενα υπέρογκο τελικό κέρδος του επαγγελματία, με δεδομένο οτι έβγαλε απο 5+2 μέσα, αυτοκίνητα=210 ευρώ.Αφαίρεσε, έξυπνε φίλε μου τον ΦΠΑ, το ενοίκιο του χώρου και τα λοιπά πάγια έξοδα, το φόρο εισοδήματος, τις ασφαλιστικές εισφορές, το κόστος της πρώτης ύλης, τα πάγια αναλώσιμα ενός μαγαζιού, φθορές εξοπλισμού και θα δεις οτι ο ανθρωπάκος είναι ζήτημα αν θα πάει μεροκάματο στο σπίτι.Αν δεν έχει υπάλληλο τεχνίτη, μπορεί με 10 αυτοκίνητα, να του μείνει κάτι.Αν έχει, θέλει 15, γιατι κι ο μικρός που σκουπίζει το μαγαζί και παίρνει τα 33 που λες, του στοιχίζει ασφαλισμένος με δώρα κι επιδόματα, τουλάχιστον τα διπλά.Και κάτι τελευταίο, να παρακαλάς να μην κλείσει, γιατι εξαιτίας του κι η αντιπροσωπεία σε χρεώνει το ίδιο. Μόλις κλείσει, φέτος ή του χρόνου, θα το πληρώνεις 50...Ηρεμήστε λοιπόν και σκεφθείτε σωστά...

Αναγνώστης
------------------
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_4231.html

Kαι πάλι αγαπητε φίλε μου ,ακριβο είναι γιατί αν αναλογίστουμε (αφου ασχολήσε όπως λές με τα αέρια),
ότι το 1kg R-410A κοστίζει 24,60€.
και το οικιακό συνήθες a/c ,όταν είναι άδειο παίρνει 1200g.
και συνήθωε σε όσα servise έχω κάνει η απάντηση των τεχνικών είναι ''μια απλή συμπλήρωση θέλει'' ,ποτέ δεν μου έτυχε να μου αδειάσει μηχάνημα τελειώς,
Yπολόγισε ,γιατί εγώ που δεν ασχολούμε με αυτά λέω με απλή λογική, ΝΑΙ να βγάλει το ψωμί αλλά με λογικές χρεώσεις.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!