tromaktiko: Πανελλήνιες εξετάσεις

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Πανελλήνιες εξετάσεις



Γεια σας, είμαι μια από τις πολλές μητέρες που το παιδί τους έδωσε φέτος πανελλήνιες...
Η κόρη μου αποφάσισε όοτι δεν ήθελε να πάει γενικό λύκειο και έτσι τελείωσε ΕΠΑΛ με πολύ καλούς βαθμούς. Φαίνεται όμως ότι τα παιδιά αυτά είναι δεύτερης διαλογής μια και τα αποτελέσματά τους δεν΄έχουν βγεί ακόμη και δεν υπάρχει καμία υπεύθυνη ενημέρωση για το πότε θα βγουν. Θα μου πείτε ότι άρχισαν αργότερα,δεκτό,είναι όμως και πολύ λιγότεροι από τους υποψήφιους των ΓΕΛ. Εν τω μεταξύ η ημερομηνία λήξης κατάθεσης των μηχανογραφικών είναι ίδια.Πώς θα το κάνουν αυτό χωρίς βαθμολογίες στα χέρια τους? Και η αγωνία τους, αυτά δεν έχουν ψυχή? Και αυτά κουράστηκαν όλο το χρόνο. Πήγαν φροντιστήρια και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό,τώρα γιατί πρέπει να αντιμετωπίζονται έτσι? Ελπίζω να δημοσιευτεί το μήνυμά μου και αν είναι και άλλοι στην ίδια θέση με εμένα να απαντήσουν.Νιώθω ότι πρέπει να κάνω κάτι αλλά δεν ξέρω τι. ευχαριστώ για την φιλοξενία.

 Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!